Guest Hovden Racing Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 når kommer det tråd m nye bilen din hovden? spent på å se den så pen ut vertfall Kommer en tråd etter lakkering tenker jeg! Har noen riper på forskjermen...
RS 1000 Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Jeg har en sånn 480hk netics turbo, min BEGYNNNER å lade på 3500 å kommer for fullt ved 3900... Jepp, det tror jeg på, for da er man over 90 km/t på 3. gear før det akser skikkelig. Litt FOR sent. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Guest Hovden Racing Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Jepp, det tror jeg på, for da er man over 90 km/t på 3. gear før det akser skikkelig. Litt FOR sent. Du mener vel SPINNER?
RS 1000 Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 (edited) Jeg har korrigert litt her, siden dette viser hva en "480 HK " T04E trim50 turbo kan klare: Bilen min bremsa 448 hk og 531 nm idag,Bilen skal justeres etter veien og litt mere i rulla senere. mp frese opp baklokke da det ble en del baktrykkfullt ladetrykk ifra 3029 omd :DDDDDturtall max 6500 omd ble veldig bra kurve på den, sterk som **** i hele registre Og her kan vi se hva "420 Hk " turboen kan klare. Dette til orientering så folk slipper å kjøpe turboner som ikke klarer det man gjerne vil tro. Legg spesielt merke til 2 ting. Kammene og turboen med A/R 0,48 turbinhus. http://www.cosworth.no/forum/index.php?showtopic=3517 Edited June 23, 2006 by Pelle Væck Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Guest Larsern Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 Grattis! Bremsepapir!!!! Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Dette er "mote" turboer. Mye brukt fordi de er billige og fordi det er "tøft" å ha turbonetics, ikke fordi de er så enormt bra. For å si det på en annen måte. Jonus selger turbonetics, men gjett hvilken turbo han bremset den nye motoren sin med?Jo, med en turbo fra Precision.
RS 1000 Posted June 27, 2006 Posted June 27, 2006 Grattis! Bremsepapir!!!! Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. Dette er "mote" turboer. Mye brukt fordi de er billige og fordi det er "tøft" å ha turbonetics, ikke fordi de er så enormt bra. For å si det på en annen måte. Jonus selger turbonetics, men gjett hvilken turbo han bremset den nye motoren sin med?Jo, med en turbo fra Precision. Og begge deler er vel Garrett turboer? Turbonetics er gamle Garrett og Precision er nye Garrett GT serien med noen endringer. HKS gjør det samme og dobbler prisen. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Guest Larsern Posted June 27, 2006 Posted June 27, 2006 Jo, Precision plukker hjulene sine fra en hylle høyere opp hos garrett enn hva turbonetics gjør. Uten at de er dyrere av den grunn. Eneste negative er at garrett ikke tillater at Precision oppgir kompressorkart over turboene sine.
just4fun Posted July 17, 2006 Posted July 17, 2006 Jeg har korrigert litt her, siden dette viser hva en "480 HK " T04E trim50 turbo kan klare: Og her kan vi se hva "420 Hk " turboen kan klare. Dette til orientering så folk slipper å kjøpe turboner som ikke klarer det man gjerne vil tro. Legg spesielt merke til 2 ting. Kammene og turboen med A/R 0,48 turbinhus. http://www.cosworth.no/forum/index.php?showtopic=3517 trodde det stoppet på 360-370 hk med 48 eksos jeg... er jo 63 på dem turboene som faktisk leverer 420...
Guest Lille rudi Posted July 19, 2006 Posted July 19, 2006 Funne ut hva som tar knekken på toppakningen?
Syvers Posted July 24, 2006 Author Posted July 24, 2006 -Turbonetic steg 5 420 hk med 48 hus ga 380 hk er 48 eksoshus på den da,, 420 netics vi selger har 63 hus.. Krb sa max 450 hk på den turboen jeg har i motorn min, han tippa ganske bra
Syvers Posted July 24, 2006 Author Posted July 24, 2006 For høy tenning... mange seriøse motor trimmere her i landet som tar seg drit godt betalt som er flinke gitt
Guest Lille rudi Posted July 24, 2006 Posted July 24, 2006 Tenningsbank som tok knekken på pakkninga da?
Recommended Posts