Jump to content

Obus MUstang


HansenRS

Recommended Posts

hehe så det gikk litt tregt her på Capri forumet? er det ingen her som har eller? kan dere ikke poste noen bilder da? Har ****** løst på en capri mk1 slik på bilde når jeg blir litt eldre...type veteran :) med en cosworth motor ellr lignende, noen som veit hvordan det er å montere cossie motor i dem? noen sier det går rett i men må vel bygge om diverse bremser å osv....

 

Capri power

Link to comment
Share on other sites

Det sies de kan monteres rett i ja B) Personlig har jeg mest mest lyst på mk2 eller 3... :rolleyes: :D

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
Guest capritoo
hehe så det gikk litt tregt her på Capri forumet? er det ingen her som har eller? kan dere ikke poste noen bilder da?

 

Ford Capri 2,8i

Link to comment
Share on other sites

Guest JvhCossie

Kjenner en som har et MK1 prosjekt stående.... han har ikke gjort noe på den de siste åra da.... men nydelig bil da.... Rå bil den brune også!!! B)

Link to comment
Share on other sites

Guest capritoo
hehe så det gikk litt tregt her på Capri forumet? er det ingen her som har eller? kan dere ikke poste noen bilder da?

1970 Ford Capri 3000GT

Link to comment
Share on other sites

Guest capritoo
den gule å svarte mk1 som det er bilde av.. noen her som eier den? hadde store planer om å kjøpe den.. eller en som var prikk lik.. med 3 liter i.. den var heilt konge rå..:D

Jeg selger Capri'n om noen gir rett bud. Vurderer annet prosjekt

Bilen er ombygd og godkjent biltilsynet med 3,0 V6 motor etc.

Veteranforsikret. EU-godkjent til Mars 2006.

Link to comment
Share on other sites

Guest capritoo
Kor langt ha bilen gått?

e da noke rust på han elle?

 

Pris? Seriøse bud vurderes.

 

Hvor langt karroseriet er kjørt vet jeg ikke, bilen ble ombygd tidlig på 80 tallet fra 1300GT til 3000GT. Ombygningen er godkjent av biltilsynet.

 

Jeg kjøpte bilen i 1986/7 og har siden byttet alt bortsett fra dører, koffertlokk og deler av bensinrøret med brukt eller nytt.

Bilen har vært avskiltet og lagret innendørs i ca 18 år frem til i høst.

Ingen av de tekniske deler , motor, bakaksel etc er kjørt mer en ca 60 000km

 

Rust?

Etter jeg overtok bilen fikk jeg fjernet den lille rusten som var.

 

Capri'n vurderes solgt for og del finansiere et annet Capri prosjekt.

Capri'n er "godkjent" for og er veteran forsikrett .

 

Venter på nye dørpaneler fra England, dette og et par andre småting gjenstår for at bilen er 100% ferdig.

Motoren skal være lett trimmet(?), poly foringer, 2600RS bakstilling/aksel med diff brems og 3,09 utveksling etc........

6 stk nye 15" Compomotive ML med nye 205/50 VR dekk.

 

Se også bilde lengre oppe.

Link to comment
Share on other sites

Guest capritoo
capritoo

 

Meget rå bil du har der! så meget fin ut! veldig pen! B) har du flere bilder? når skal du selge den? kan være intresert om det blir ut til sommeren

Hadde egentlig ikke planer om og selge den foreløpig før den var "helt" ferdig. Gjenstår blant annet småtteri som montering av døpaneler, har fått lagd nye i England som sendes til Norge i løpet av uken.

 

Hadde planlagt og begjynne og avertere den ut på nyåret en gang, har ingen hast. Men om ønskelig kan den selges når som helst.

 

Har flere bilder, men gi meg gjerne en mail adresse så unngår en og fylle opp sidene her med bilder av en bil.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
capritoo

 

sendte deg en pm/mail for en stund siden ang. caprien din, fikk ikke noe svar så lurte om du kan skrive litt mer om caprien, hvordan stand den er i å kansje pris antydning :)

 

 

mvh

Tom-Eirik

Den meldinga der fikk faktisk jeg på mail, HansenRS! Tror du hadde trykket på "report this thread to a moderator", istedet for pm eller noe.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest capritoo
capritoo

 

sendte deg en pm/mail for en stund siden ang. caprien din, fikk ikke noe svar så lurte om du kan skrive litt mer om caprien, hvordan stand den er i å kansje pris antydning :)

 

 

mvh

Tom-Eirik

Capri'n er i meget bra stand, forgasser burde nok vært justert.

Noe høyt bremse trykk bak.

Fremdeles litt montering igjenn, dørpaneler(har nå fått disse) og noe annet småtteri.

 

Utover dette og det som er nevnt i innlegget mitt ovenfor er det vel ikke så mye mer og nevne, annet enn at intreserte kan ta kontakt på

dancina(A)online.no

 

Har nå leid lagrings plass til Capri'n, fordi jeg trenger garasjen til andre prosjekter, så den vil være nærmest utilgjengelig for ihvertfall 2 mnd frem i tid. Blir antagelig flyttet i løpet av uken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...