Jump to content

Katalysator og felger/dekk til Sierra


Fordelsker

Recommended Posts

Selger 1 stk fungerende katalysator som har sittet på 1993 Sierra 2,0 clx. Bilen gikk igjennom EU med denne montert, men har ikke bilen lenger så den har blitt liggende her. Perfekt for den som må ha katalysator for å få bilen gjennom EU kontroll.

 

Har også 4 stk løse 14" stålfelger og 4 stk 14" felger med brukbare dekk noe som kanskje passer fint for de som vil burne litt.

 

Kom med bud så blir vi sikkert enige.

 

Alt ligger lagret på Romerike og jeg vil ikke sende så sakene må hentes.

Edited by Fordelsker
Link to comment
Share on other sites

pris på de brukbare dekka på stål felg?

 

Bare å komme med et bud så blir vi sikkert enige. Kunne tenke meg å bli kvitt både de løse felgene og de komplette hjulene.

Har som sagt både 4 løse felger og 4 komplette hjul (felger og dekk).

Link to comment
Share on other sites

400 spenn for felger med dekk

 

Hei

 

Det er høres vel greit ut. Legger du på en hundrings så får du med de løse felgene også for da slipper jeg å ha dem liggende samtidig som jeg ikke har gitt dem bort.

Problemet er at du må hente dem, vi kan avtale tid og sted på PM.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Skulle hatt katalysator hvis den passer på stv. Hvor i Akershus bor du?

 

Hei

 

Jeg tror den passer, mener det er bare de bakre delene som ikke er like på combi og stv. Denne har vært montert på combi.

Jeg bor like ved Skedsmokorset.

Link to comment
Share on other sites

mye har du tenkt for cat'en?

 

har du bilde?

 

Hei

 

Jeg har dessverre ikke noe bilde her nå, men utvendig så ser du jo selvsagt at den har vært montert på bilen. Dvs. den har utvendig rust men innmaten er hel og fungerer.

Den har ikke vært i bruk de siste 2 årene bortsett fra da den ble montert før EU godkjenning for så å bli fjernet igjen samme dag.

Pris ? tja... Siden man ved panteordning får 400,- for den så vil jeg i hvertfall ha det men hadde håpet på 500,-. Billigere katalysator som er hel og har gått igjenom EU får du nok ikke.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...