Jump to content

Vårmønstringen på Lagunen


HPL

Recommended Posts

Guest RSabuser

Snåle farger på noen av de bildene der HPL ellers bra :)

Litt av mine.

IMG_2414.jpg

IMG_2410.jpg

IMG_2387.jpg

IMG_2402.jpg

IMG_2392.jpg

IMG_2395.jpg

IMG_2396.jpg

Edited by RSabuser
Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond

Ble en fint treff i år da:) Mange fine bilder.. Litt synd med været men var no glimt av sol til tider så skal vel ikke klage.. Fine bilder av bilen min med den nye dekoren og panseret med inntak og badlook.. Så har gjort en god jobb de som tok bildene:)

Link to comment
Share on other sites

Guest petter w

COSSIETROND: likte bilen din vis det e din den fiestaen,har møtt deg noen ganger i byen :) kom med noen fakta om bilen då? motor altså

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond
COSSIETROND: likte bilen din vis det e din den fiestaen,har møtt deg noen ganger i byen :) kom med noen fakta om bilen då? motor altså

 

Hei, takker:) Motor er trimmet hos jks motor as i sverige, grenrør, gasser, høvlet og portet topp, 2,5" eksosannlegg, spesial innsug, trimkam osv..

Justerbare gaz-dempere, polyflex foringer under hele bilen, tårnavstiver forann og bak, slissede ventilerte profilerte skiver forann, blå samco slanger i motorrom osv..

13"ats felger 195\45\13, som jeg har lakket hvit perlemor med rosa og grønt skjær, bilen har jeg lakket den nye focus st organge, 4 sjikts pearl..

 

Vet ikke hva mer jeg kan skrive, blir vel skrudd bur med tiden..

Link to comment
Share on other sites

Hei, takker:) Motor er trimmet hos jks motor as i sverige, grenrør, gasser, høvlet og portet topp, 2,5" eksosannlegg, spesial innsug, trimkam osv..

Justerbare gaz-dempere, polyflex foringer under hele bilen, tårnavstiver forann og bak, slissede ventilerte profilerte skiver forann, blå samco slanger i motorrom osv..

13"ats felger 195\45\13, som jeg har lakket hvit perlemor med rosa og grønt skjær, bilen har jeg lakket den nye focus st organge, 4 sjikts pearl..

 

Vet ikke hva mer jeg kan skrive, blir vel skrudd bur med tiden..

 

ble bra med det nye panseret!

men no må du få vingebilen på veien B) hehe

Link to comment
Share on other sites

Guest cossietrond
ble bra med det nye panseret!

men no må du få vingebilen på veien B) hehe

 

Ja, den begynner å bli mer og mer klar, alt smådill som tar tid, håper den er kjørbar snart. så jeg kan lakke den også:) og få den klar for et ford treff:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...