Count Posted May 27, 2006 Posted May 27, 2006 noen som kan hjelpe meg med litt photoshopmodding her?Trenger disse felgene på denne bilen: 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest Cyteck Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 noen som kan hjelpe meg med litt photoshopmodding her?Trenger disse felgene på denne bilen: Her har du en link til hvordan du gjør det selv =) http://www.photoshopjunkie.com/tutorials/rim/index.htm
cthansen Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Er alt for dårlig oppløsning på bildene, værtfall av felgen... Og vinkelen er feil. Jeg gjorde et forsøk, men ble dritdårlig... 00 Golf Highline 1,6 (bruksbil)87 Scorpio V6 (evighetsprosjekt???)88 Scorpio 2,4i bruksbil
Count Posted June 5, 2006 Author Posted June 5, 2006 Ikke så bråfarlig hvor bra resultatet blir. Skal bare ha en liten pekepinn på hvordan det cirka blir. Har mer høyoppløste bilder av bilen, og felgen og. Skal jeg poste det? 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
cthansen Posted June 5, 2006 Posted June 5, 2006 Ja, gjør det... Er bildet av felgen mer rett på, hvis du skjønner? 00 Golf Highline 1,6 (bruksbil)87 Scorpio V6 (evighetsprosjekt???)88 Scorpio 2,4i bruksbil
HarisPilton Posted August 30, 2022 Posted August 30, 2022 Jeg bruker en app som heter Gimp på laptopen. Gratis program og ganske likt photoshop. Kjøpte en XPPen Deco Mini7 digital drawing pad egnet til laptopen på komplett. Jeg er klar til å legge MYE tid i dette. Blir nok en viktig del av livet mitt i årene som kommer.
Recommended Posts