Jump to content

Kresjet bil:p


Guest epcz

Recommended Posts

Guest epcz

har begynt så smått å fikse på den! fikk tak i en dele bil og heiv over radiatoren og kjørte bilen ned til onkelen min i går! som skal hjelpe meg å rette den :)

 

radiator2.bmp

Edited by epcz
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest oddev

Hvis du har bøyd de bjelkene som motoren står på, må bilen strekkes for å få det rett igjen.. Jeg gjorde det samme på min bil, jeg stakk på høggern og kappa av begge innerskjermer med bjelke og alt av en sierra som oppretteren sveiset på igjen.. Veldig viktig at når du skal strekke eller eventuelt sveise på ny bjelke/innerskjem at det blir nøyaktig rett, ellers kan du risikere at bilen ikke går rett lenger :P

¨

Men, stå på!! Det er kjedelig, og sure penger ikke minst, men jeg lover at du ikke kommer til å angre når du setter deg inn i rett og nylakkert bil igjen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

over gangen fra 4 runder tannstang til std sierra servo tannstang på 2,7 var stor for meg. og ble mye lettere å holde sladden og evnt. rette den inn før den hadde tenkt å snurre. er fornøyd med 2.7 runder på rattet, uten å ta bryet å montere resten av servo systemet. hadde ikke brydd meg om kortere styring enn det. bruk heller kronestykkene på noe annet til bilen.

 

epcz: har ikke du sånn servo tannstang nå. 2,7 runder på rattet er ganske kort det. i forhold til mye annet.

Link to comment
Share on other sites

litt trang mellom panser og skjermer? ellers ser det meget bra ut

 

ja eg vet! er mye som ikke er heeelt perfekt.. men må bare leve med det

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...