Jump to content

Deler vfa v6 1998


Guest Woodpile

Recommended Posts

Guest Woodpile

Lurer på om noen på forumet kunne vært interesert i noen deler til en Mondeo 1998 2,5 ghia + stv.

Kommer til å importere bilen fra tyskland som delebil.

Har da alt av deler som er på bilen orginalt. Cruiscontroll,motor,gir,skjermer,dører,vinduer etc etc.

Motoren har gått 150 000 km. Gi meg beskjed om det er noe dere trenger :D

Er et st200 kit på bilen som jeg tar sjæl he he

Link to comment
Share on other sites

Guest Mondeo_2L
Lurer på om noen på forumet kunne vært interesert i noen deler til en Mondeo 1998 2,5 ghia + stv.

Kommer til å importere bilen fra tyskland som delebil.

Har da alt av deler som er på bilen orginalt. Cruiscontroll,motor,gir,skjermer,dører,vinduer etc etc.

Motoren har gått 150 000 km. Gi meg beskjed om det er noe dere trenger :D

Er et st200 kit på bilen som jeg tar sjæl he he

 

Hva slags interiør er det i bilen? hvis det er blå tøy "sportsstoler" er jeg interesert om de er strøken. 1500-2000kr er vel en ok pris

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Hei, er litt usikker ang det med interiøret. Men legger ved noen bilder så kan du sjekke selv. I følge selger skal interiøret være spm nytt. Er det eventuelt komplett du tenker på?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kunne tenkt meg alt som trengs for å få el vinduer bak, stag, motorer, brytere, plast rundt håndtak til å sette brytere i, ledningsnett, "hovedbryter på førerdøra"

Jeg kan godt demontere selv...

Kom med en pris vi begge blir fornøyde med :)

Kunne tenkt med cruisecontroll også, men jeg har mk1 og vet ikke om det passer over.

2008 Ford Mondeo 2.0 TDCI (130HK) STV Automat
2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI (130HK) GHIA-X STV Automat

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile
Motor med ledningsnett kan jeg selge for 6500, Da for du med alt som trengs. Er ikke sikker på om cruise control passer på mk1. Hadde tenkt på å montere dette selv. Noen som hvet hvor mye jobb det eventuelt er?

 

Bremser og calippere med skiver og eventuelt bremsekraftforsterker/bakaksling kan jeg selge for 4000,.

Er ikke en slik bil av denne årsmodellen å oppdrive på høggerne i norge så derfor har jeg tenkt på å frakte inn bilen fra tyskland. Men det er et stor men. Pengene til å kjøpe bilen har nå gått med i dragsuget på min bil. Dynamoen røyk og brente hele ledningsnette. Må også bytte simringer og bunnpakinger og noen sensorer så havner litt over 20 000 i rep på min bil. Har allerede avtale med transportør ang frakten så det er greit. Bilen blir levert i drammen ferdig inn som delebil. Dvs momsen kommer i tillegg. Er ikke sikker på hvor mye det er. Vist noen er interesert i å spleise på å få inn bilen mot å deler eller lignende så hadde det vært det beste. Men dere får komme med forslag.. Det jeg skal ha på bilen er de sota rutene ,frem å bakfanger sideskjørt og eventuelt rattet med cruiscontrol for montering i min bil. Er det noen som er stødig i tysk så gi tilbakemelding på hva som er av utstyr på bilen. Var ikke veldig stødig i engelsk den selgeren. Her er det som er listet opp i annonsen så kan noen oversette så hadde det vært fint. Er bare å gi beskjed så ordner jeg resten ang frakt og fortolling er mye gromme deler :P

Beschreibung:

Vorbesitzer: 2, Scheckheftgepflegt, Unfallfrei, Styling-Paket 1, Komfort-Sitz-Paket, Park-Pilot-System, Sportfahrwerk, 16" LM-Felgen *Turbo/Borbet*, Holz-/Lederlenkrad, ... Klimaautomatik, Sitzheiz. vorn, ABS, Parktronic System, Multifunktionslenkr., CD-Wechsler, Radio, Kassette, Soundsystem, Bordcomputer, Tempomat, beheizte Frontscheibe, Spiegel beheizbar, elektr. Fensterheber vorn+hinten, Alarm, elektr. WFS, ZV mit Fernb., Fahrerairb., Beifahrerairb., Winterreifen, Nichtraucher, Nebelscheinw., Servolenkung, Niveaureg., Kat., Sportausstattung, Breitreifen, DZM, Traktionskontr., Edelholzeinlagen, Sitzbank teilbar, Außentemperaturanz., Lenksaeule einstellbar, Dachreling, Colorvergl., elektr. verstellb. Spiegel, Kopfst. hinten, weisse Blinker vorn, 3.Bremsl., Gepaeckraumabd., Mittelarmlehne, Sitzhoehenv., Vorbesitzer: 2, Schadstoffklasse: 30 - D3, HSN 0928, TSN 886

Link to comment
Share on other sites

Guest Mondeo_2L
Hei, er litt usikker ang det med interiøret. Men legger ved noen bilder så kan du sjekke selv. I følge selger skal interiøret være spm nytt. Er det eventuelt komplett du tenker på?

 

 

 

 

 

 

 

Fargen er riktig, men var vanskelig å se hvilke seter dette er på det bilde. Bare front seter jeg tenkte på.

Noen som vet om det er vanskelig å bytte ratt? tenker da pga airbag, likte det rattet.

Link to comment
Share on other sites

Guest 75mod
detta ser da ut som en bil som bare skulle vært tollet inn og fått på skilter?

 

Ser meget pen ut ja, men med avgiftene til AS Norge så koster det vel skjorta.

Link to comment
Share on other sites

Hei!

Jeg er helt ny på dette forumet, men har vært Fordgal i 20 år, dvs. de årene jeg har kjørt siden jeg var 18....

Jeg er lykkelig eier av Mondeo 98 stasjonsvogn 2,5 v6 ghia lux, men jeg trenger mye smådeler til denne. Ta gjerne kontakt trenger deler fort. Ring meg evt. på 90890468 eller SMS, eller mail.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, virker som dette bare er en som har funnet en tysk annonse og blitt ivrig.

Dumt å lufte stemningen med delesalg når bilen ikke finnes.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Hei, har akkurat kommet hjem fra ferie Riga. Den bilen som det er snakk om står enda i Tyskland. Har vært i kontakt med bilforhandler og også sjekket frakten. Bilen skulle hentes inn for noen uker siden men grunnet at jeg fikk en utgift på flere tusen kroner på min bil ble ikke bilen tatt inn til Norge da jeg manglet kontantene.. Vist du er interesert så kan du få nummeret til forhandleren i Berlin. Var som sagt en god del deler på bilen som er vanskelig å finne i norge. Har også nummeret til befrakter vist det er av interesse. Blir da levert i Drammen :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...