Ford Stv Posted July 2, 2006 Posted July 2, 2006 Mye tåler orginal bremsene til Sierra Dohc? Hvilke papirer må en ha for å godkjenne bilen med annen motor?I såfall noen som har no papirer? Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
Cossiman Posted July 2, 2006 Posted July 2, 2006 dem tåler en 2 l skal du godkjenne 2.9 må du ha 2,9 bremser og fjær bein med 6er fjærer på til info kom sierran org med 2,9 Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod
morty999 Posted July 2, 2006 Posted July 2, 2006 (edited) må ikke ha fjærer fra 2,9... Edited July 2, 2006 by morty999
Ford Stv Posted July 2, 2006 Author Posted July 2, 2006 Skjønner. Tenkte bare at siden det ikke er store effekt hoppet så holdt bremsene. Må få godkjent det før fatter tar vekk forsikringa a bilen. hehe.. men da setter je på 2.9 bremsene først å. Men må en ha papir på hvor det kommer fra? Vrak mld eller no? Må en ha mere papirer? Må bilen på verksted før godkjenning? Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
D.Toft Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 må ha hjulstillingspapirer etter bytte av for og bak- stilling
Guest drezz Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 Jeg trengte ikke noen papirer da jeg bygde om fra 2l gasser til 2.3l V6.Det jeg gjorde var å snakke med ford, hvor da han skrev ett "veiledende dokument" om hva som kunne trengs å bytte, så la jeg det ved en söknad om å bytte motoren fra en annen sierra med rammenr "XXXXX" til min med skiltnr "XXXXX" og fikk positivt svar på det Får se hvordan det blir neste gang da
Ford Stv Posted July 3, 2006 Author Posted July 3, 2006 Altså en 4hjulskontroll?? Må et verksted godkjenne før biltilsynet? Hva andre papirer må en ha? Hvor det kommer fra å sånn eller er det bare Cossie siden det er mye tjuv gods? Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
cossie_storm Posted July 3, 2006 Posted July 3, 2006 Ta en tur på ford. De må sjekke at du har brukt riktige deler, så bærer turen til biltilsynet Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Recommended Posts