Jump to content

Powerzone


Guest SAmundsen

Recommended Posts

Guest SAmundsen

Hei!

 

Bare lurte på om dere har noen erfaringer med powerzone.no, med tanke på leveringstid og kundeservice.

Har bestilt H&R senkesett derfra, og fikk beskjed om at jeg etter kort tid ville motta en ordrebekreftelse.

Bestilte i går, så ordrebekreftelsen burde jeg jo ha mottatt i dag, men den gang ei... Har også sendt noen mailer ang. diverse spm. til dem, uten å ha fått svar :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest SAmundsen

hmm... tipper jeg handler et annet sted jeg ;)

*sende mail og avbestille* (selv om de sikkert ikke har fått med seg at jeg har bestilt.. hehe)

 

Hvordan er forresten disse fjærene hos Styling Tech?

 

http://www.styling-tech.no/show.asp?page=g...dbpFKFO047.html

 

Disse er til vanlig sedan disse?

 

Har en mondeo 94mod 2.0 GLX

Edited by SAmundsen
Link to comment
Share on other sites

Guest SAmundsen
Ikke kjøp hos Powerzone...

Ett års leveringtid der..

 

Har handlet et annet sted, fjærene kommer rett over neste helg...

Så da mangler bare styling, fjerning av rust/bulker, hellakkering (hemmelig farge, Viceguy: Hysj.. hehe)

Styling blir mest sannsynlig handlet inn i løpet av høsten, mens lakkering etc. blir tatt til våren igjen.

 

Så jeg kommer nok til å lage en prosjekt-tråd etterhvert, allerede knipset mye bilder så ;)

 

S.Amundsen

Link to comment
Share on other sites

Her handler "alle" fra styling tech, så tror ikke det er noe å si på det. Har hørt bare gode ord fra de som har handlet der ;) Måtte nesten få med det så det ikke blir bare negativt her ;)

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

bestilte noe deler fra powerzone for en "stund" siden. venta først 2 1/2 mnd. så 2 mnd til . når delen til sist kom var dette feil deler. unødvendig å si at jeg kansellerte hele ordren fra de og bestilte et annet sted..fikk tilbake depositumet etter mye om og men.. kan anbfalle å IKKE handle hos de.crappy service over hele linja.

Link to comment
Share on other sites

Broren min bestilte senkesett der for en stund siden og det tok laaang tid før det kom.. Jeg har også sendt dem mailer med spm. uten å få svar.

00 Golf Highline 1,6 (bruksbil)

87 Scorpio V6 (evighetsprosjekt???)

88 Scorpio 2,4i bruksbil

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...