Jump to content

Recommended Posts

Guest Gervasot
Posted

Hallo i luken.. var inne på Autodataen på jobb å kikket..

Trinn1 25nm

Trinn2 55nm

Trinn3 90"

Trinn4 90"

Det er jo helt sinnsykt jo... Trinn 4 skal man sikkert ta på etter stramming når man har kjørt ei stund...

dette er jo ca120nm til sammen... Å det er orginal rstpakinig og bolter... Erfaringer??

Noen som har ett bilde av sikringsboksen til en Rst?? *Akutt Treng*

Posted

stemmer de tallene der, dra alt sammen etterhverandre, ettersom du bruker std bolter så er dette strekkbolter, og da trengs de ikke å etterstrammes.

Cosworth!

Guest Kevin
Posted

Ikke noe uvanlig med den stramme sekvensen der. Vet om biler der det skal trekkes til med 3*90 etter 50nm også jeg på standard bil.. ;)

• 2 weeks later...
Guest Gervasot
Posted
På en 5E audimotor så dro jeg vel litt over 90 Nm så 90*

:angry: :angry: :angry: :angry: " av de stygge boltene knakk under montering... Hu stakkars kjærringa som satt Og tok telefonen hos ford fikk huden full Når jeg fant ut at det var Stor luft porer i boltene.....

Guest Waterwolf
Posted
:angry: :angry: :angry: :angry: " av de stygge boltene knakk under montering... Hu stakkars kjærringa som satt Og tok telefonen hos ford fikk huden full Når jeg fant ut at det var Stor luft porer i boltene.....
for noe dritt skulle ha krevd at dem hadde fikset det hvist det hadde vært meg :angry:
Guest Gervasot
Posted
for noe dritt skulle ha krevd at dem hadde fikset det hvist det hadde vært meg :angry:

Fikk pakke i posten i dag... 10stk nye bolter :D Helt gratis

Guest Waterwolf
Posted
Fikk pakke i posten i dag... 10stk nye bolter :D Helt gratis
Nice :D men det er det minste dem kunne ha gjort :angry: får håpe det ikke er porer i disse også da :blink: