Jump to content

Recommended Posts

Guest webgeek
Posted

Hva skjedde med tråden om autoslalomen som var i sommer? Og hva skjedde med tidene?

Posted

Ja hva skjedde?

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Posted
Hva skjedde med tråden om autoslalomen som var i sommer? Og hva skjedde med tidene?

Det er blitt ryddet bort noen trefftråder her ser jeg.

Tidene er visstnok borte sammen med han som tok dem med seg. Regner med å få tak på dette etter sommerferien er over. Hadde jeg hatt dem slik det var meninga ville de blitt lagt ut dagen etterpå.

De neste Sierrarånera som føkker avsluttninga med herjekjøring vil få en overraskelse..

eneste jeg husker var att noen blei jævelig sure :lol:

Det eneste du trenger å huske er at du parkerer utenfor bommen ved en neste gang. Har ikke sett eller hørt noen beklagelse fra din side, og det fårete gliset ditt duger ikke.. Jeg trenger ikke den bullshitten din. :)

Tidene kommer så snart jeg får tak på dem. Beklager denne laange forsinkelsen, men slik er det bare.

Stengt-

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1).

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025

FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...