Jump to content

Ford Sierra RS Cosworth 2wd


Guest Boondocks

Recommended Posts

Guest Boondocks

Rå Cosworth selges!

 

1989 sedan 153.000 km flintgrey

 

http://www.autodb.no/car/searchframe.php3?...p;last5=1200768

 

Bilen er fri for rust (!!) og er bra fulgt opp. Italia importert i 2004. Dvs at det er ettermontert AC fra frabrikk (denne er koblet ut pga motorefekt, men kan settes i sving igjen). Bilen er helt rå! Den er rolig og fin å kjøre tross mye hk. Bilen kan trenge en vassere cluch for å få full utnyttelse av potensialet i motor og data sprut, men ingen ting i veien for å kjøre som nå.. Det går bra nok i masse vis for meg i alle fall... Omreg kan være fri.. Flere bilder kommer.. Ring for mer info! Under kommer noen ting som er på bilen:

 

* Autronic SMC data sprut

* Jenspeed innsug og topp

* Turbonetics turbo

* Simens dyser

* 3" eksos, 4" ende (originalt følger med)

* Finsk 3" intercooler (RS 500 type)

* ARP bolter

* WRC toppakning (Cometic)

* Polyforinger

* 17" alu

* Sort skinn (dønn strøkent!)

* SOOOOR sterio.. dyrt.. RF forsterker bla. og en 1600w osv osv..

* Alarmer...

* EU ok til høsten 2007

* Årsavgift betalt.

* Olje og full service/gjennomgang nettopp utført.

* Bilstein dempere / senket

 

Kan sees i Larvik/Skien området etter kl. 17 hverdager og i helger.

 

Ring for info! Kun seriøse hennvendelser!!

 

tlf: 97195110

mail: truls@tt-motorsport.no

 

 

Annonseselgere kan hoppe..

 

Bilder:

cosworth2wd1.jpg

cosworth2wd2.jpg

cosworth2wd3.jpg

cosworth2wd4.jpg

Edited by Boondocks
Link to comment
Share on other sites

Guest Boondocks

jada jada.. Prøvde legge inn i går, men det gikk dårlig.. så måtte jeg dra.. Datan klikka.. prøver igjen nå ;) Se øverst... snart...

Link to comment
Share on other sites

Guest Boondocks

Stemmer det.. Men trenger 4x4 nå.. Kjører over et fjell på vei til jobben.. og da er det greit med en 4x4.. og en bil som ikke er senka.. ;) Så da må jeg selge denna godbilen.. Kjenner du til bilen Lasse?

Link to comment
Share on other sites

Guest Boondocks
Ja vell. Ja, var meget inntressert i den jeg også, men fikk alldrig sett den på nært hold! Men skal visst være en gjennomført bil etter det jeg fikk vite av selgeren!

 

Bilen er veldig bra gjennomfør. Det var noe små bulker og litt små finish ting jeg har jobbet en del med, så nå ser bilen veldig bra ut også! Har også hatt en gjennomgang av eletriske og tatt diverse servicer på bilen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Boondocks
Ja ok! Den så mye finere ut nå! Hjelper en polish og litt kjærlighet!! hehe!! Jaja, lykke til med salget! :)

 

Hjelper det! hehe.. hjelper også at jeg selger utstyr for å rette små bulker uten å sparkle/lakke.. VAR noen på bilen.. nå er den veldig bra for det også! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Boondocks

Har ikke hatt bilen på rulla, men hvis jeg trekker fra litt er det et sted mellom 320 og 350 i den nå.. Motor, turbo, sprut osv er jo god for over 400 hk (rielle hk....), mangler kun et hakk vassere clutch for å få utnytta resten.

 

Toppen er porta og plana og det er jenspeed innsug. Bunnen av motoren er original (går jeg ut i fra..). WRC toppakning og arp bolter.. Siemens dyser.. Autronic data sprut mappet av Martin Schanche racing.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke hatt bilen på rulla, men hvis jeg trekker fra litt er det et sted mellom 320 og 350 i den nå.. Motor, turbo, sprut osv er jo god for over 400 hk (rielle hk....), mangler kun et hakk vassere clutch for å få utnytta resten.

 

Toppen er porta og plana og det er jenspeed innsug. Bunnen av motoren er original (går jeg ut i fra..). WRC toppakning og arp bolter.. Siemens dyser.. Autronic data sprut mappet av Martin Schanche racing.

 

 

 

Mener å huske att jørn sa den er bremset til 387 hk 1.7bar ladetrykk turboen skal klare 600 hk

 

turtallsperra ligger på 7000 så den drar godt

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...