Jump to content

Eksos\effektanlegg


Guest epcz

Recommended Posts

  • 1 month later...
Guest Michal

vurderer å bestille grenrør fra burton til sierra dohc, hvordan er det med toll og greier på detta?

 

er det bare å bestille og hente på posten og betale forenklet tollgebyr til posten eller?

og hvor mye kommer det hele på i norske kr inkl prisen toll og alt sammen?

 

combatkit, detta har du handlet der, hva kom det på??

noen som har bilde av grenrøret fra burton?

Edited by Michal
Link to comment
Share on other sites

vurderer å bestille grenrør fra burton til sierra dohc, hvordan er det med toll og greier på detta?

 

er det bare å bestille og hente på posten og betale forenklet tollgebyr til posten eller?

og hvor mye kommer det hele på i norske kr inkl prisen toll og alt sammen?

 

combatkit, detta har du handlet der, hva kom det på??

noen som har bilde av grenrøret fra burton?

 

betaler moms på bildeler.. ikke toll.. bare å bestille, og DHL leverer på døren, noen dager senere kommer regning fra dhl..

 

som sakt så bestillte eg masse deler samtidig, pris husker eg ikke på bare grenrøret.. bilde skal ligge på bortonpower.com

Link to comment
Share on other sites

okey :D var billigere det ja, noen erfaringer med de folka eller? handlet der? flinke på levering osv?

 

tenkte på om noen hadde bilde av grenrøret på bilen sin ikke fra produkt katalog :P

 

takker

 

Fikk mitt grenrør fra Rallydesign på Torsdag, kom på døren. Rallydesign har veldig bra service

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal
Fikk mitt grenrør fra Rallydesign på Torsdag, kom på døren. Rallydesign har veldig bra service

 

 

okey :D takker da blir det gren fra rallydesign:D kunne du tatt bilde av det og lagt det ut eller??

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal

[så greit ut det der :D men så ikke ut som det var noe "hull" til lambdaen??? må det sveises på en mutter til den selv eller? noen som vet?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...