Jump to content

Bompenge#&*!


and

Recommended Posts

Blitt fin vei ned et sykk på E18 30kr i bommen. Greit har jo sedler. Fikser opp det minste i boka en 100lapp.

Så er det bomring i Tønsberg. Har jo hørt om den, men hvor var den? Ubetjent og 15kr betaling hæ? Full spiker ned til Ørjestranda.

 

Har aldri vært så langt ned i Vestfold siden Ålesund brandt, og bilen er plagsom sliten over 110kmt.

På hjemvegen tenker jeg som så tar riksvegen langs Oslofjorden mot Åsgårdstrand. Passerer visst bomringen i Tønsberg igjen. 15kr.

Bompenger faktureres står det på skiltet? :blink:

 

Ved Holmestrand er det et bomskilt 22kr! Må selvsagt være med de 2 FKinGS SMÅMYNTENE. Brukte opp småpenga på Lørdagen i en grådig Pautomat så ligger bareen 10er i lomma. Blir litt irritert, men har jo i tillegg 20kr fra E18bomvekslinga så fremmad marsj.

 

Dette er nok en ubetjent bom. Blir helt småsvett når det står 1, 5 og 10kr på skiltbommen over vegen. Greit den tar heldigvis 20kr den bomsøylen finner jeg ut

Infoplaktaten er infomessig bare griseri av info smørtutover.

Veksler SELVSAGT IKKE! 30kr ut av vindu BOKSTAVLIG TALT! :angry:

Dytter inpå penga, og ser akkurat at den tar kort i det jeg trykker på billet :o

Ikke en panikknapp å trykke engang!

 

Får en giro i posten fra tønsberg eller? Og den jødekommunen i Holmestrand kan bare XXX! Mer spekulativautomat har en til gode å se. Med 20 går vel kommuneøkonomien under tydligvis...

 

To små steder som tror de tydligvis er verdensnav. Fan får lyst på en tur tilbake dit gitt. Hyggelige småsteder dette.

 

103.6kr totalt om en regner med bombrikka i Oslo.

Link to comment
Share on other sites

Ja, du skal liksom få en giro fra Tønsberg, men den tviler jeg på at du ser noe til. Tror ikke de sender en giro på 2 paseringer.

Jeg bor i Åsgårdstrand, og kjører stadig igjennom der, og først nå har jeg fått no regning! den åpnet 2.mars, tror jeg :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Håper jeg aldri ser noe til den giroen :P

Leta litt og fant dette bomfxx

Kreves inn av det syndikatat :ph34r: borte i Bergen jo :blink:... Lag vei i vellinga

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...