Jump to content

scorpio å deler til disse bilene


Guest twoface

Recommended Posts

Guest twoface

Skal kjøpe meg scorpio igjen å har funnet meg en -85 mod. 2.8i ghia... i den fobindelse får jeg også en 2.9i 4x4 delebil. D.v.s delebilen er komplett og kjørbar men har en del rust... er dette noe som lett kan selges deler fra eller er d bare å sende det til hugging? er vel forsterket drivlinje å gearkasse på den?! vurderer evt å beholde motoren men er noe usikker på om den passer på automatkassa på ghia`n?? Om evt noen har rs-styling til scorpio å kunne tenkt seg å bytte mot noe fra delebilen er det bare å gi seg til kjenne her...

Link to comment
Share on other sites

jeg kan muligens være intressert i delebilen komplett for en billig penge.

kan du legge ut et par bilder av den evt. sende di til: jcegeland@hotmail.com ?

det hadde vært greit å vite vilken årsmodell, kilometerstand, skyldigårsavgift... osv

Edited by jcegeland

86 Scorpio 2.8i 4x4 GL (Prosjekt)

85 Scorpio 2.8i Ghia (Bruksbilen)

----------------------------------------

92 Scorpio 2.9 24v (Solgt), 86 Scorpio 2.0l CL Spesial Edition (Solgt)(Gamle Gobilen), 85 Scorpio 2.8i Ghia (RIP), 86 Scorpio 2.8i 4x4 GL (RIP)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

For å svare på spørsmålet så passer motoren rett over om du bruker bunnpanne og svinghjul/konverter fra 2,8 motoren. Må også hive over ledningsnettet, men det går greit i og med at ledningene til motor nesten er separat fra bilens øvrige ledningsnett. 2,9 uten katalysator er bedre enn 2,8 motoren... Er forøvrig interessert i å kjøpe resten av bilen eventuelt drivverket. Bor i Narvik så det er ikke så langt unna. :)

- 2008 Mondeo 2,5t TitaniumX
- 1992 Scorpio 2,9 GHIA 24V

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...