chrizz_g Posted September 17, 2006 Posted September 17, 2006 Hei! Jeg har kansje kjøpt meg Sierra, en 1990 mod firedørs. Men, den venstre skjermen foran har en bulk. Er den vanskellig å bytte? Går ikke ann å rette skjermen.
hår ball Posted September 17, 2006 Posted September 17, 2006 er en del arbeid med og bytte disse skjærmene på ford, da de er sveist og ikke skrud, noe de burde være.. så ja, er en del arbeid med det, først må sveis punktene borres opp, så må den nye skjærmen punkt sveises på igjen, vill fort ta den 1-2kvelder med arbeid for og få den bytta..
chrizz_g Posted September 17, 2006 Author Posted September 17, 2006 Ja, var det jeg var redd for.. Har fått med meg at skjermene er sveisa på Forder Helvdigvis er denne skjermen fortsatt brukbar, trenger ikke bytte den enda
Peder`n Posted September 17, 2006 Posted September 17, 2006 (edited) puss ned og sparkle....hvis det ikke er snakk om noe stor bulk da....Regner med at du kan litt om retting av karosseri...siden du sier den ikke kan rettes....eller?Peder Edited September 17, 2006 by Peder`n
lyrix Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 det er ikke så vanskelig å bytte en skjerm. jeg bytta på scorpioen, det tok 2 timer. bare å borre opp og sveis på igjen det er letter på scorpio da du ikke trenger å ta av døra eller no slikt, 08 mondeo titanium X 91 sierra 2,5 turbodiesel prosjekt --> http://www.fordclubn...8-td-til-25-td/76 volvo 242 turbo prosjekt94 pajero GLS 33" dekk <---selges
chrizz_g Posted September 18, 2006 Author Posted September 18, 2006 puss ned og sparkle....hvis det ikke er snakk om noe stor bulk da....Regner med at du kan litt om retting av karosseri...siden du sier den ikke kan rettes....eller?Peder Jeg vil ikke si jeg kan veldig mye, men har fått med meg en del. Høyreskjermen kan sparkles, hvordan er forskjellen? Tenker i henhold til tid, og resultat. Sparkel går fortere, men blir det like bra? Regner med den blir sparkla Ang. venstre side.Det som skjedde, var at han kjørte på noe, er ikke sikker på hva, men det var akkurat i blinklys-høyde.Skjermen fikk en trykk akkurat i det området. Det synes egentlig ikke, bortsett fra at lampene ikke går inn uten litt makt, også er den "lista" som går under blinklyset bøyd innover. det er ikke så vanskelig å bytte en skjerm. jeg bytta på scorpioen, det tok 2 timer. bare å borre opp og sveis på igjen det er letter på scorpio da du ikke trenger å ta av døra eller no slikt, Jeg jobber på et bilveksted med biloppretting, så regner med det blir gjort der. Skal forhøre meg med opprettern, kansje jeg bytter begge.
Peder`n Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 Jeg jobber på et bilveksted med biloppretting, så regner med det blir gjort der. Skal forhøre meg med opprettern, kansje jeg bytter begge. Du din lille raring..... Peder
morty999 Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 fattern brukte 3,5 time på en sierra.. å bytte forskjerm.. så lang tid tar det ikke
Guest pzycho Posted September 18, 2006 Posted September 18, 2006 sålenge du vet hva du driver med, så går det fort
Guest Sierraxr4x4 Posted September 19, 2006 Posted September 19, 2006 skulle ha sett bilde av bulken, kunna prøvd å sveise på en skrue eller noe på bulken å dradd ut med glidehammer eller noe slikt
Recommended Posts