Jump to content

vw corrado


Guest zNiPeeR

Recommended Posts

Følkvogn i ford-forum? Var ikke spesielt pen heller akkurat, har aldri likt alt for mye plast på biler. Duger finfint som handlevogn, da vingen er perfekt til håndtak ;)

2008 Ford Mondeo 2,0 Tdci Ghia

1990 Ford F-250 4x4 Diesel Lastebil

1982 Ford Granada 2,8 GL

 

Volvo har TIC, Ford har TIKK...

Link to comment
Share on other sites

syns og bilen e ganske så fet.men for min del..er ikke så begeistra for dem klistera som er rundt omkring..sjøl om eg har klister på min egen bil..så er ikke disse sånn type som eg like personlig..sånne som i bakruta der...og det i framruta..men men..bilen var fet og gjennomført ellers!showcar

Link to comment
Share on other sites

Fronten så kjedlig og gammel ut iforhold til resten av bilen. Skjønner heller ikke hva som er så fett med lambo dører. Ser bare stygt ut. Sånn ellers virka bilen ganske gjennomført.

Link to comment
Share on other sites

Fronten så kjedlig og gammel ut iforhold til resten av bilen. Skjønner heller ikke hva som er så fett med lambo dører. Ser bare stygt ut. Sånn ellers virka bilen ganske gjennomført.

 

hadde aldri trudd eg kom til å syns felger med kant kunne få for mykje kant.. og plasten, stylinga generelt og dørene.. huff.. less is more e einaste rette stilen.. :)

speed freak - going nowhere, real fast

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

FET!? Hmm.. jaaau.. det va jo litt tøft da, men det eg tenker på først her er hjul lagra

bakhjulstillinga er omtrent like kraftig som på trå sykkler :lol: dama mi hadde golf3 me 9*16 å eg fikk jo ikkje gjort stort annet enn å bytte hjul lager!!

 

Eg sku lika å sett den corrado`n der me orginale hjul! hadde blitt stilig :D

praktisk me tak over huet ved dekkskift/lagerbytte i regnvær da + at den sikkert er holdbar som vinterbil

da rusta sliter fælt me å få tak i glassfibern :lol: huff nå var eg stygg.. men prøv å post bilder av ein Ford i et VW forum hehe..

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Guest zNiPeeR

12x17" bak og 10x17 framme.. bilen skal breddes litt til for hjulene stikker utføre stylinga... greit d er et ford forum men kan ikke ford eiere se på annet enn ford?

Link to comment
Share on other sites

12x17" bak og 10x17 framme.. bilen skal breddes litt til for hjulene stikker utføre stylinga... greit d er et ford forum men kan ikke ford eiere se på annet enn ford?

 

Er utroskap å gjøre det :)

Bryr ikke meg så mye, men det er no en gang ett forum for Ford da....

Link to comment
Share on other sites

12x17" bak og 10x17 framme.. bilen skal breddes litt til for hjulene stikker utføre stylinga... greit d er et ford forum men kan ikke ford eiere se på annet enn ford?

 

klart ein kan sjå på andre biler men sjøl på ein ford ville da der sett heilt åndsvakt ut.. alt for mykje av det gode..

speed freak - going nowhere, real fast

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...