Guest Hovden Racing Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 Som topic sier, hva heter 480hk netics turboen?
Bdt Posted September 24, 2006 Posted September 24, 2006 Turbonetics, T4 hybrid Turbo 480 hk COS it`s WORTH it!
fordcosworth Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 E46 er 420hk, mener bestemt E50 er 480hk Sierra Cosworth 1988mod(solgt)
Guest Hovden Racing Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 E46 er 420hk, mener bestemt E50 er 480hk Var dette jeg var ute etter Mente jeg hadde hørt noe om E et-eller-annet.
Guest Hovden Racing Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Hvilken farge har 420, 480 og 600hk turboene bakpå kompressorhuset?
Fakeworth Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 Det mener jeg varierer litt ettersom hvor gammel den er -93 Sierra Cosworth STV 4x4 X: -94 Escort Cosworth HTT, -94 Escort cosworth T-25, -94 Escort cosworth T-34, 4x -90 Sierra 4x4 Cosworth, -91 Sierra Cosworth 2wd, - 89 Sierra Cosworth 2wd, -88 Sierra Cosworth 2wd -91 Scorpio Cosworth
fordcosworth Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 min e46 har blå farge ihvertfall Sierra Cosworth 1988mod(solgt)
Guest Dre Racing@ Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 på de nye er det blå er kulelager og gull glidelager
turboole Posted September 25, 2006 Posted September 25, 2006 E46 er 420hk, mener bestemt E50 er 480hk stemme bra det.
Syvers Posted September 26, 2006 Posted September 26, 2006 e 46/63 = 420 e50/56 = 480 e60/82 = 600 hk de tre mest solgte og standar utgavene av netics.. e 50 turboen jeg bremsa motorn min med klarte 448 hk og 532 nm Jens og martin påstår 480 hk krb trading påstår 450
RS 1000 Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 Som topic sier, hva heter 480hk netics turboen? Turboen som omtales som "480 hk" turboen har en kompressor som heter T04E trim 50. Nå leverer også Turboenteics en nyere utgave som heter Trim 50 super. Denne har samme maks luftmengde, men den trives bedre mer høye ladetrykk og lader effektivt og greit 2,6 BAR mot maks 2,2 for den vanlige T04 E trim 50. Turbodelen består vanligvis av ett steg III hjul, og A/R 0,63 turbinhus, selv om du kan velge både steg V eller T4 om du vil, i forskjellige A/R forhold. Du kan også velge om du vil ha vanlige lagre eller kulelagre i senterdelern, med eller uten vannavkjøling. De fleste har nok den gamle T04E trim 50, steg III A/R 0.63, 360 vanlig lagring uten vannavkjøling liggende på lager. "One size fits nobody" Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Åshøgda-raceway Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 e 46/63 = 420 e50/56 = 480 e60/82 = 600 hk de tre mest solgte og standar utgavene av netics.. e 50 turboen jeg bremsa motorn min med klarte 448 hk og 532 nm Jens og martin påstår 480 hk krb trading påstår 450 min bremset 465 og 575 nm...på 1.8 bar....
Syvers Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 ja men så har ikke du e 50 turbo heller da åshøgda
Syvers Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 (edited) bare 465 hk Ronny ? syns du snakka på 600 hk jeg men gratulere med fine tall morro med så mye power i en lett 2wd sierra Edited October 2, 2006 by Syvers
Åshøgda-raceway Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 bytta 82 huset til 63 for at den skal komme tidligere.skal bremse en gang til med 82 huset,da skulle jens love 540...
Guest Hovden Racing Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 bytta 82 huset til 63 for at den skal komme tidligere.skal bremse en gang til med 82 huset,da skulle jens love 540... på en 480hk turbo? hvorfor kalles den 480 viss den greier mere? Er det ikke en sånn turbo som sitter på Ulven også da? Den var jo 508..
Åshøgda-raceway Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 i utgangspunktet var min en 600hk turbo e60.men jeg satte på 63 eksoshus, er jo bare størelsen på eksoshuset som skiller disse 3 turboene
Guest Hovden Racing Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 i utgangspunktet var min en 600hk turbo e60.men jeg satte på 63 eksoshus, er jo bare størelsen på eksoshuset som skiller disse 3 turboene å ****.. samma turboen asså?
Asil Racing Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 på en 480hk turbo? hvorfor kalles den 480 viss den greier mere? Er det ikke en sånn turbo som sitter på Ulven også da? Den var jo 508.. ulven hadde rs 500 turbo . mener det er det er en vanelig t4 bare ?
Guest Hovden Racing Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 Hvor mye koster et 82 hus da? Lurer på om det er det jeg har jeg men...
Åshøgda-raceway Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 skal stå på innsiden av huset der eksosen kommer inn..mulig det ikke gjør det på de litt eldre utgavene da
Syvers Posted October 2, 2006 Posted October 2, 2006 (edited) du har fortsatt ikke en e 50 turbo ronny men en e 60 med 63 eksos hus.. men har ikke du 72 eksos hus a ? Nei det er ikke kun eksos husene som er forkjell.. jeg som solgte deg turboen og har da solgt bøtter og spann av de tre forkjellige netics turboene og alle tre (2) modellene har forkjellige luft hus og eksos hus e42 e 50 e 60 lufthus på følgende moddeller 420 480 600 eksos hus er 63 63 og 82 ikke att det er noe å krangle om liksom,,, Edited October 2, 2006 by Syvers
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now