Jump to content

film crew ?


Asil Racing

Recommended Posts

bare lufter en ide her folkens , men kunne vi ikke prøvd å fått lagdt et eget film crew her i fmcn ?? el oppretta en mediasjef stilling i styret .. hadde jo vært gøy å fått for eksempel sikkelig film fra fordtreffet osv.

 

 

hva syns dere ?

Edited by asil_1986
Link to comment
Share on other sites

Det syns jeg er en utrolig bra ide...

 

Men d som er spm er om noen stiller opp til dette da.. jeg vet selv at på et treff så får verken meg eller noen andre kompiser tid til det når mesteparten av tiden går til kjøring og skruing...

 

 

for¨å være ærlig med dere så tenkte jeg litt på di gutta som ikke har lappen ennå jeg , å da får jo faktisk

di mulighet å bli med på treff og mulighet sitte på noen runder :)

Link to comment
Share on other sites

Guest KaFarske

søstra mi jobber / skole med film, så jeg hadde tenkt å prøfe å overtale hu te å få med et lite film team te neste år... men det er ikke bekreftet enda...

Link to comment
Share on other sites

Dette var en super ide da :D .. Hadde vært artig å fått noen bra filmer fra treffa... men siden norge er så stor som en eller annen "klaget" på så må enn jo prøve å få flere personer som er fra litt forsjellig plasser i norge...

- 88 Ford sierra ist busbil ;)

- 90 Ford sierra cosworth 4x4 :D http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24271376

- 98 Audi A3

Link to comment
Share on other sites

f.eks delt opp gruppa i 4 med 4 del ledere og en landsjef alle 4, delinga kunne hvert slik vestlandet, østlandet, midtnorge, nordnorge

på denne måten kunne film crewet dekke hele norge uten å måtte kjøre seg halvt ihjel :)

Edited by Cossiman

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Saken blir tatt videre. Gode forslag blir gjerne det. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...