Peder`n Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 Skal til å bytte clutch på en 93 modell sierra stasjonsvogn....har kjøpt trykkplate og clutchplate....men...Skulle jeg egentlig ha kjøpt sånn et trøstelager i tillegg?...hvordan er det med dissa lagrene....Vil jeg angre på å ikke ha byttet trøstelageret nr jeg først har det ute?... Peder
D.Toft Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 bytt lageret å.. fikk du ikke det med i pakken da? det gjorde eg..
RS|Stian Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 Bestilte nettopp utløserlag til Cosworthen hos Ford, kom på 421 kr. Det er visst ikke spesielt lager for Cosworth, passer til flere modeller. FordClubNorway.no
cossie_storm Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 ja de koster ikke stort, og like greit og bytte når du først har nede kassa Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Ford Stv Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 Bytt det du.. Verdens mest irriterende lyd når de går i stykker. hehe Sjefs surregjøk med 100 baller i lufta og ingen i buksa.
Recommended Posts