Jump to content

Ford Sierra Sedan Karossoseri


Guest Lars Wenås

Recommended Posts

Guest Lars Wenås

Skulle egentlig bygge om til cosworth, men grunnet endring i planene så selger jeg karosseriet jeg har plukka helt reint klart til ombygging,

 

Litt rust er det som vanlig

 

har pussa ned taket, motorom og fronten.

 

Bilen står helt ribba uten motor, kom med bud.

 

ikke skambud.

 

har dører, panser osv liggende,

Edited by Lars Wenås
Link to comment
Share on other sites

Guest Lars Wenås
Er veldig interessert i de helsorte taklistene om du vil selge dem og får dem av hele

 

 

Fikk de av hele jeg,, kom med ett bud da!

Link to comment
Share on other sites

Guest Lars Wenås
Pris :) .. ca

 

Betalte 14 for bilen hel,, så har plukka den helt ned og tatt ut motor,, og får og ikke tape så ***** mye så hadde det vært greit og fått litt igjen får den, du får komme med ett bud, har mye du kan få med også, hvis det skulle være int!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lurer på no småtteri, da jeg er på leting etter et nytt karosseri, blir billigere enn å fikse opp mitt eget for å si det sånn!!

1.Flere bilder mulig, evt av rust?

2. er det hjul osv på karosseriet?

3.følger dørene o.l. med?

4.Hvordan er kanalene og hjulbuene?

5.Er det noen bulker av betydning, evt hvor mye småskader?

 

ble litt mye men er langt å reise så hadde vært greitt å vite hva som er til salgs, om du har den ennå

 

martin

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Lurer på no småtteri, da jeg er på leting etter et nytt karosseri, blir billigere enn å fikse opp mitt eget for å si det sånn!!

1.Flere bilder mulig, evt av rust?

2. er det hjul osv på karosseriet?

3.følger dørene o.l. med?

4.Hvordan er kanalene og hjulbuene?

5.Er det noen bulker av betydning, evt hvor mye småskader?

 

ble litt mye men er langt å reise så hadde vært greitt å vite hva som er til salgs, om du har den ennå

 

martin

Ble vel sogt dette da eller er det fremdeles til salgs?

Link to comment
Share on other sites

Guest Lars Wenås
Ble vel sogt dette da eller er det fremdeles til salgs?

 

 

Har glemt og gi beskjed, er solgt! men har en sedan 2.0l doch med frontskade jeg skal plukke deler av nå! skal selge alt, combat skjørter, bakfanger eksos(trur det er effektanlegg) osv.. skal vel selge alt

Link to comment
Share on other sites

Er litt uten for tema men sidan du har demontert heile bilen, så lurte eg på kor skruane som holder bakfangern er? og kor eg kjeme lettast til, skal skife min halve bakfanger men finner ikkje rette skruane til å løyse den. Har tatt av plast låsane framme på sidene. Ps det er stv 93 mod.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...