Jump to content

foringer til sierra?


Guest meino

Recommended Posts

jeg tror jeg trenger nye foringer til sierraen hvordan foringer anbefaler dere som ikke koster skjorta?

Å kansje noen nye bremse klosser? hvordan bremseklosser er å anbefale eller burde jeg bytte bremseskiver også?

Link to comment
Share on other sites

www.burtonpower.com

 

Der finner du powerflex foringer til sierraen :) ligger under Steering & Suspension > Poly Bushes

Ligger i england da, men har lest på forumet at flere har gode erfaringer med burton. Si ifra om du skal bestille noe derfra, så kanskje jeg og bestiller noe ;)

Link to comment
Share on other sites

www.burtonpower.com

 

Der finner du powerflex foringer til sierraen :) ligger under Steering & Suspension > Poly Bushes

Ligger i england da, men har lest på forumet at flere har gode erfaringer med burton. Si ifra om du skal bestille noe derfra, så kanskje jeg og bestiller noe ;)

Face motorsport på lørenskog har foringer i haugevis på lager, det er mulig du ville spart 50kr fra burton men det er jo greit å kjøpe i norge så lenge det finnes på lager.

Link to comment
Share on other sites

Face motorsport på lørenskog har foringer i haugevis på lager, det er mulig du ville spart 50kr fra burton men det er jo greit å kjøpe i norge så lenge det finnes på lager.

Lurer på om ikke klubbmedlemene har rabatt avtale på face?

Link to comment
Share on other sites

biltema dritt, mekonomen er der jeg handler bremser og andre slite deler, brembo bremske skiver og de er jeg veldig fornøyd med

er ikke det rimelig dyrt med brembo skiver da?

Link to comment
Share on other sites

Foringer til hele bilen koster kanskje en 3-4000 men det er HELT klart verdt det....er som å få en ny bil....

 

Hadde dem kostet mer enn 20 000 hadde det begynnt å bli mye penger for en slik oppgradering....fjører og dempere har såklart også noe å si...er dem ferdige er det ikke SÅ mye bedre....men alikevel...

 

Peder

Link to comment
Share on other sites

Guest zr50sl

HUFF NEI NEI å atter NEI skal du ha foringer som varer "evig" så kjøper du Poly Race,dem får du kjøpt på kollevold eller hos Rallydesign i england

Link to comment
Share on other sites

jeg husker ikke prisen, men jeg betalte for skiver klosser hjul lager begge sider forann og luft filter og bensin filter 1992

Det var absolutt ikke ille!!

Link to comment
Share on other sites

HUFF NEI NEI å atter NEI skal du ha foringer som varer "evig" så kjøper du Poly Race,dem får du kjøpt på kollevold eller hos Rallydesign i england

hmm å pris på det er?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte komplett foringssett rund baut på Pedersen Racing jeg. Kosta rundt 5000,- for alt sammen(14 foringer). Da er det powerflex. Dyrt? Hva er forskjellen på polyrace og powerflex??? Ellers meget fornøyd med powerflex.

Sierra XR4i

Link to comment
Share on other sites

Til vanlig bruk fungerer biltemas foringer helt topp, spesielt de forsterkede stabstagforingene foran.... :)

De er å anbelfale ja kjører selv med dem :)

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte komplett foringssett rund baut på Pedersen Racing jeg. Kosta rundt 5000,- for alt sammen(14 foringer). Da er det powerflex. Dyrt? Hva er forskjellen på polyrace og powerflex??? Ellers meget fornøyd med powerflex.

polyrace er røde og mye stivere

Present :

Ford Mondeo Stv 2000 mod

Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod

 

Past :

Ford Sierra Sedan 1988 mod

Link to comment
Share on other sites

hmm å pris på det er?

 

priser forran

 

404 kr på kollevold for di ytre.

373 kr for di indre

353 kr for stabstag foringer bakkant

 

alle er i poly race

 

MEN sjekk på rallydesign oxo

Edited by zr50sl
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...