Jump to content

Prospec.no


sharpie

Recommended Posts

En kompis handler litt div. til sin cosworth, og jeg ville gjerne hjelpe han litt på vei.

 

Etter blant annet anbefalinger i denne tråden blei det bestemt å handle hos prospec.

 

Varene blei forhåndbetalt den 1.september i år. Alt virket fint og han hadde varene på lager.

Etterhvert er det blitt tatt kontakt via telefon mange ganger, og varene blir lovet sendt samme dag men ingenting kommer.

 

Det absolutt beste er jo om man for ordnet opp innbyrdes, noe som har blitt prøvd, men når man har betalt på forskudd og ingenting kommer blir man litt oppgitt.

 

Det jeg lurer på, er om det er flere som er av samme oppfatning, eller om dette er noe man bør ta helt med ro? Begynner jo å drøye litt når det har gått 2mnd siden innbetaling.

Edited by sharpie
Link to comment
Share on other sites

Dette er slett ikke noen form for uthenging, og som jeg skriver:

"Det jeg lurer på, er om det er flere som er av samme oppfatning, eller om dette er noe man bør ta helt med ro?"

 

Skriver også at det har blitt prøvd å ordne opp dette innbyrdes, men hva skal man gjøre når det ikke skjer noe?

Link to comment
Share on other sites

Hadde også noe problemer med å få deler derfra, betalte ikke på forhånd så ikke noe problem, men det tok vesentlig lengre tid og et antall samtaler før det ordnet seg. Men hyggelig fyr og han ordnet opp til slutt.

Link to comment
Share on other sites

Er en travel mann... Det ordner seg nok ;)

 

 

Travel er vel bare forbokstaven.

På hjemmesiden til Prospec, står det er et nummer. Ring det.

Ring gjerne etter kl 18 på ettermiddagen, da er han som oftest i sjappa...

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Guest Alexander P
Travel er vel bare forbokstaven.

På hjemmesiden til Prospec, står det er et nummer. Ring det.

Ring gjerne etter kl 18 på ettermiddagen, da er han som oftest i sjappa...

 

Skal skjerpe meg!!!

Det har dessverre blitt litt for lang ventetid for denne karen men han skal ha anlegget/pakn/bolter til helgen!

Ligger på hyllen og det har det gjort en stund..

MYE jobbing!! Har ikke tid til å skru på mitt eget prosjekt engang...

OG, jeg har ikke noe stort fokus på postordre salg da tiden ikke strekker til med all løping på posten, selger stort sett fra sjappen.

 

Pleier aldri ta forskuddsbetalt for deler heller, men hadde vært kjipt å betale frakt for et Mongoose anlegg og så risikere å få det i retur.

Link to comment
Share on other sites

OK, bra at alt ordner seg...

 

Som det er nemnt tidligere er det _absolutt_ ikke noe uthenging av noen som helst, men syntes ting begynte å drøye litt ut, og ville gjerne høre andres erfaringer.

 

Synes det er fint at Alex selv kommenterer dette, slik at vi kan slette enhver tvil, og fortsette og handle der.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
OK, bra at alt ordner seg...

 

Som det er nemnt tidligere er det _absolutt_ ikke noe uthenging av noen som helst, men syntes ting begynte å drøye litt ut, og ville gjerne høre andres erfaringer.

 

Synes det er fint at Alex selv kommenterer dette, slik at vi kan slette enhver tvil, og fortsette og handle der.

 

 

Ja, Alexander er en bra mann. Men at han er en DEL travel i blandt, skal være sant og visst!

Stenger tråden da dette ser ut til å ordne seg på en fin måte...

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...