Jump to content

Rs felger


Guest Desperado

Recommended Posts

Guest Desperado

Hei!

 

Er det noen her inne som vet hvor jeg kan få tak i focus rs felgene og hvor mye disse vil koste en stakkars sjel? Passer disse forresten på 2,0 litern?

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Guest AtleFocus

bolt sirkel passer, men vet ikke om de muligens blir for brede uten at du har rs karroseri....det er bredere enn standar focus og st.... <_<

 

 

men tror uansett lommeboka vil kjenne ett sånt kjøp :huh:

 

rs felgene er jo 18*8

 

man kan sikkert få kjøpt dem hos en ford forhandler, eller prøv her European parts

 

:D

Edited by AtleFocus
Link to comment
Share on other sites

Guest Desperado
bolt sirkel passer, men vet ikke om de muligens blir for brede uten at du har rs karroseri....det er bredere enn standar focus og st.... <_<

men tror uansett lommeboka vil kjenne ett sånt kjøp :huh:

 

rs felgene er jo 18*8

 

man kan sikkert få kjøpt dem hos en ford forhandler, eller prøv her European parts

 

:D

 

Ok takker for svar! tror det skal gå akkurat! jeg har st felgene og jeg mener de er 7,5 brede, hvis jeg ikke husker feil mener jeg at jeg har noe å gå på.

Må si jeg blingsa litt når jeg så nicket dit, trodde jeg hadde vært inne og endret noe i min profil jeg ikke husket. Heter nemlig Atle selv og kjører focus B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Desperado

ja de passer vel med bolt sirkel og innpress men det spørs om de passer i størrelse, tror det kan bli trangt, spesielt ved fullt rattutslag ;P

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Guest AtleFocus

kan godt hende det passer, sånn rett på, men hva som er lovlig og ikke med tanke på innpress og 18*8 dimmen vet jeg ikke, samme bolt sirkel på mk1 model uavhengi model...

 

kan godt hende du får problemer med skjermene foran med fullt rattuslag :blush:

 

 

focus rs er mye bredere enn st og standar....:) :huh:

 

 

men uansett sinnsykt kule felger, så blir sikkert en løsning... :)

Link to comment
Share on other sites

ja de passer vel med bolt sirkel og innpress men det spørs om de passer i størrelse, tror det kan bli trangt, spesielt ved fullt rattutslag ;P

 

Mvh

 

Det ved fullt rattutslag vet jeg ikke...

Men går en st170 rundt her med Rs felger, så du får de i alle fall på! :P

Edited by Karlsen^
Link to comment
Share on other sites

Guest Desperado

hehe ok, kjører jo med st170 felgene og jeg mener jeg har grei margin (er i brasil og har bogg her i snart 3 måneder så husker ikke helt) så det burde jo å gå. Er jo litt kjedelig å kjøpe dem får så å finne ut i første sving at de egentlig ikke passer;P (koster rundt 850 euro pr.stk!) hvet ikke hvor lett det er å selge dem igjen jeg?

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

hvet ikke hvor lett det er å selge dem igjen jeg?

Det går sikkert lett for de er ute av produksjon.

Link to comment
Share on other sites

Man har jo laget noen felger ekstra i tillegg for delelager så bulkes en felg er man ikke helt tapt.

 

Tror en RSfelg blir for mye for en vanlig skjerm, og fjærhøyde. Pass på øya så ikke fargeskriften blinder deg. :wacko: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-18-OEM-...1QQcmdZViewItem

 

http://www.fordracingparts.com/18"RSfelg

 

OZ Record 18x7" er kanskje et bra alternativ?

 

focus11.jpg

oz_record_mtgh_ci3_l.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Desperado

for en skrift!!!! Trodde 8" i bredden krevde større dekk en 215, mener jeg har 7,5" på st felgene mine og de er jo 215.

De andre felgene var jo fete de(er jo nesten helt like) og tror ikke det gjør noe at de ikke er så brede.

 

Takk for at du gadd å finne info:D

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Må ha minst 225 på 8". Tyskerstrekk (som 195 på 9") på hipeformancebiler ser ikke bra ut. Det funker kun på showbiler fra VAGkonsernet. :D

 

ST170felgen er 7x17" http://www.fordpartsuk.com/Merchant2/merch...tegory_Code=GTL

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...