Jump to content

Forsterker


Guest Troya

Recommended Posts

Hva "koster skjorta" din da?

Delte meninger om hva "skal ikke koste mye" er...

Jeg har f.eks en bra forsterker som ikke koster allverden.

Den er din for 3000 kroner...

Magnat Combat 2000

Du kan prøve de på thorshov, den 4 eller 5 kanalsen til hennholdsvis 899 og 999 funker veldig bra til ditt bruk

Link to comment
Share on other sites

Ja, Biltema er crap.

De under 800 kroner har faktisk lavere nominel effekt enn f.eks Pioneer DEH P70BT spilleren. Det sier ikke rent lite.

Etter min mening er det penger ut vinduet å kjøpe Biltema eller Torshov. Skal du ha utbytte, spar heller litt, og kjøp noe skikkelig. Gjerne noe brukt. Du vil ikke angre da!

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Ja, Biltema er crap.

De under 800 kroner har faktisk lavere nominel effekt enn f.eks Pioneer DEH P70BT spilleren. Det sier ikke rent lite.

Etter min mening er det penger ut vinduet å kjøpe Biltema eller Torshov. Skal du ha utbytte, spar heller litt, og kjøp noe skikkelig. Gjerne noe brukt. Du vil ikke angre da!

Thorshov sine forrsetrkere skal du ikke kødde med. De spiller faktisk veldig bra, var skeptisk i starten jeg også, men etter å ha testet topp modellen var det helt klart. Denne kunne brukes til å dra enkle systemet. Spiller mye bedre enn vanlig Pioneer cd spiller.

Og JA. Jeg har en bra spiller

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en pioneer deh6400mp om det har noe og si... Gammel med god traver

Etter min mening skal det gå veldig bra!!

 

Jeg har alltid vært av den oppfattning at når det kommer til lyd så er det bare dyre ting som er bra, og slik er det veldig mange her inne som er. Faktisk så skulle jeg bare ha den forsterkeren jeg har fra thorshov i noen måneder, mens jeg ventet på en ny JBL forsterker, men jeg ble så imponert over denne billig forsterkeren at den ble hele sommmeren, og kommer til å bli hele vinteren, og helt sikkert til ejg får ny bil til høsten att.

 

 

LØP Å KJØP GUTT, DU BLIR IKKE SKUFFET

Link to comment
Share on other sites

En helt kuran 4 kanals til rett over tussingen. Men jeg er nesten sikker på at biltema sine forsterker gjør jobben bedre enn en stakkars cd-spiller. Ettersom den forsterkeren har en mye bedre strømforsyning enn en cd-spiller.

 

Etter min mening skulle det ikke vært en forsterker-del i spiller. pga. den avgir så mye varme og forde mye godis må vike pga plass mangel.

 

Dette er et meget godt valg. Skal holde i masse vis. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1663

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Etter min mening skal det gå veldig bra!!

 

Jeg har alltid vært av den oppfattning at når det kommer til lyd så er det bare dyre ting som er bra, og slik er det veldig mange her inne som er. Faktisk så skulle jeg bare ha den forsterkeren jeg har fra thorshov i noen måneder, mens jeg ventet på en ny JBL forsterker, men jeg ble så imponert over denne billig forsterkeren at den ble hele sommmeren, og kommer til å bli hele vinteren, og helt sikkert til ejg får ny bil til høsten att.

LØP Å KJØP GUTT, DU BLIR IKKE SKUFFET

 

 

ehh gutt?? Jeg har nå vel aldri vært noen gutt men...

Link to comment
Share on other sites

:D hehe Men sjøl om jeg er JENTE håper jeg at jeg får flere tips ang billig forsterker så jeg har litt å velge mellom når jeg skal handle. Har en par aktuelle kandidater, men har som sagt ikke så peil på stereo at det gjør noe
Link to comment
Share on other sites

får se hvor mye som er igjen av desember lønna etterhvert.. men en eller annen forsterker blir det nok

Både jeg og dama mi ( hu har også pipper og lår :blush: ) har den forsterkeren jeg har annbefalt deg i hvertfall, og vi er begge veldig fornøyde. Driver komplett annlegg i bilen hennes med den.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...