Guest EagleNest Posted July 15, 2004 Posted July 15, 2004 For de som ikke husker eller vet hvordan en Ford Sierra 2.0 clx 92modell ser ut så ser den slik ut Jeg har store planer for min kjæreste eiendel. Jeg er 18 år og vil fikse mest mulig på den, men alt har en hake, jeg vil IKKE at den skal bli så rånete at den blir styggere og bare harrystygg ikke stilig. Jeg synes combat kit ser bra ut. Kjøper jeg de fleste delene så den får looken ender det på 15 000 hos en bilside jeg fant på dette forumet. Men om dette er billig eller dyrt vet jeg ikke. Finnes det stiligere kits enn combat? synes personlig den er stiligere enn cosworth. Jeg vil ha airfilter/powerfilter på den, mitt første spørsmål er: kan jeg ha powerfilter som lager mye bra lyd men såkalt "gromlyd". pluss kanskje en dumpventil effekt på den? eller finnes det ikke? eventuelt kom med link Jeg skal også ha stereo og media i den. Skal bygge inn xbox i midtkonsollen, skjerm forran ovenfor dvd og skjerm i nakkeputene. skal ha trådløse xbox kontroller så dette blir artigere og leke med. høres dette artig ut? baki vil jeg ha 3stykk 10tommere basser, en på hver side, og en forran i setet. skal bygge vegger i sidene som skal ha disse. flytter vekk reservehjulet og legger plexi der i en sirkel og trekker om rundt. så forsterkerene kan ligge nedi der. 1-2stykker- andre kreative forslag? Noen som vil gi meg tips om hva som ville vert kult? gjerne kom med kildehenvisning om hva du prater om så jeg også kan se det. bilder/manualer/butikker osv. Felger og slikt blir vel det jeg kjøper sist. men hvilke felger passer på en sierra da? har noe med boltefestet og gjøre.. Mvh Eagle(kunne noen skrive inn linker til deler og styling jeg kunne kjøpt til bilen. vet om så få sider selv :/)
Anders Posted July 15, 2004 Posted July 15, 2004 For det første ville jeg gått for cosworth stylig! type sedan... settet på noen 16" felger (108x4)! Dumpventil?? NEI! luftfilter og effektanlegg senket bilen 40/40 ! så begynner bilen å se bra ut! Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Guest mfafa Posted July 15, 2004 Posted July 15, 2004 Hei! Velkommen på forumet og gratulerer med valget av bil! Du kan starte med å fjerne hengerfestet.. deretter få på noe felger og gjør bilen passe lav. Felger gjør MINST 50% av bilens utseende, så det bør absolutt komme før stylingfangere osv. Så kjøper du noen andre blinkers. Du kan enten gjøre det billig ved å dra på Biltema og få noen hvite firkantede, eller hvis du vil ha noe spesielt kikke etter blinkers på eBay. Der er det mange stilige blinkers som passer! Boltsirkelen på Sierra er 4/108.. ET 41 tror jeg.
Zetec-S Posted July 15, 2004 Posted July 15, 2004 For det første ville jeg gått for cosworth stylig! type sedan... settet på noen 16" felger (108x4)! Dumpventil?? NEI! luftfilter og effektanlegg senket bilen 40/40 ! så begynner bilen å se bra ut! Er NESTEN heilt enig, alt bortsett fra cosworth styling. I mine øyne er combatfangeren den tøffeste som finnes til Sierra. Cosworth fronten bøyer seg inn under bilen, og det ser ræva ut synes.... Bare min meining.
esFORD Posted July 15, 2004 Posted July 15, 2004 ikke for å være pessimist.. meeeeeeen akk, alle de planene jeg har hatt gjennom tidene, som aldri har blitt noe av du kan skrive opp alt du tenker å gjøre med bilen og trekke fra ca. 70% av den.. meeen, får du det til, blir det gromt.. men xbox? hva **** er det å sette i bil? nei, kjør på med en PS2 isteden..
Guest EagleNest Posted July 16, 2004 Posted July 16, 2004 Takk for alle svar skal skjære av hengerfestet ja.Går for stereo først tenker jeg siden bilen helt utseende messig ser ok ut. Er en veldig pent brukt utgave av 92modellen, ser nesten ny ut inni. Uten sentrallås og elektroniske vinduer doh... Det med planer ja som nevnt sist, jeg driver allerede og bestiller et helvetes stereoannlegg, og driver go sparer til skjermer i bilen. så blir det dekk, og så eksteriør styling.. flere tips tanker?
and Posted July 16, 2004 Posted July 16, 2004 skal skjære av hengerfestet ja.flere tips tanker? Er også mulig å fjerne hengerfeste med fastnøkler da det er boltet fast i bilen. Så slipper en at hengerfesterota står igjen Combat er jo 5dørkombikupe styling så det er bare lekkert. FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025 FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1). FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025 FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025
Guest EagleNest Posted July 17, 2004 Posted July 17, 2004 hehe kanskje best og skru den av jah har funnet ut at jeg går for stereo nå først, så blirre et par tver... så blir det prioritert i denne rekkefølgen: Felger - øyelokk - framfanger - bakfanger - sideskjørt - soting på vinduer - vinge også lakkering (helst alt etter framfanger i en gang så lakking osv blir perfekt og jeg ikke kjører rundt med hvite /svarte deler)
RHeskja Posted July 19, 2004 Posted July 19, 2004 gå for sidesjørta før frontfanger og bakfanger...! ser så domt ut me noen fete fangere åsså helt åpen på midten.
Recommended Posts