Jump to content

Filmet litt kjøring i cossien


Loffen

Recommended Posts

For å kalle det drifting er man nødt å ligge veldig brett gjennom mangen sammenhengende svinger. Ikke en eller 2 men en hel bane,gjerne flere runder. Selv der som det er lang strekk ligger man og pendler fram og tilbake.

 

For å få til dette må man bruke litt små triks som dynamic drift, lock shift faint, hånd brekk som sikkert alle har prøvd, power drift, venstrefot bremsing.. osv

Og dette er jo egentlig veldig lett, problemet blir når man faktisk er nødt til å gjøre dette mangen ganger etterhverandre i ulike sving kombinasjoner og hastigheter på en bane..

 

så har vi jo noen som tror dem drifter fordi dem sladder litt i den lokale rundkjøringa når det regner ute.. :o

 

Her er noen eksempler av noe man kan kalle drifting...

http://www.youtube.com/watch?v=Dbge-y9jMJg...ted&search=

 

http://www.dcn.no/konkurransereglement.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jusf4fun: Hvis du leser det jeg skrev sa jeg at ANDRE (det betyr ikke nødvendigvis meg) kanskje klarer det. Jeg får det ikke til med 4x4 dessverre.. hehe.. Må lese litt bedre vettu :closedeyes:

 

 

kan være hansa snakker kitt for meg akkurat nå,men jehg har da for faewn en orginal 4x4 jeg også... kan putte mt kasse i bilen min igjen jeg så stiller vi jo likt....

og siden du nevner det kan jo du si hvem som drifter me en sånn bil da...

 

og til dere andre: breisladden på rudskogen er ikke drift.. det er en breisladd... sier jo seg selv da...man drifter ikke runninger,man spinner runninger... derfor burde jo de fleste forstå hva drifting er... Er jo like dumt som å si at man er elektrikker fordi man klarer å trykke på en ***** lysbryter, skkål og god bedring!!!

Edited by jusf4fun
Link to comment
Share on other sites

Hm.... :mellow:

 

Og Det derre drifting greiene er for folk som har innsett at dem ikke klarer å kjøre bil.....

Mulig noen synes det er forskjell på sladding og drifting (eller spinning eller hva nå det kalles) ....men jeg tror nå en spade er en spade.... :blush:

 

Og for bilen...er det revne likegyldig hva man kaller det...hi hi

 

Peder

Edited by Peder`n
Link to comment
Share on other sites

jusf4fun: Har du fremdeles ikke skjønt hva jeg skriver? Jeg sier at ANDRE kanskje kan. Ergo nevner jeg ingen, men er sikkert noen som har roen på det. Det betyr ikke at jeg må kjenne noen selv om jeg sier det.

 

skjønner hva du skriver,men du trenger da ikke kjenne personen.. men er jo INGEN som kan henvise til noen som helst med en sånn bil og kjørestil!!! :blink:

 

Peder'n hehe utrolig bra kommentar... :)

Edited by jusf4fun
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...