Jump to content

Filmet litt kjøring i cossien


Loffen

Recommended Posts

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ikke mye vetig kjøring der. Sorry.

Hvorfor legge ut skrytefilm hvor du atpåtil skryter av hastighetene? Smart? Nei! Slik kjøring hører KUN hjemme på lukket bane. Ikke på vei. Glad jeg ikke møtte deg på den veien. Mange ganger du ikke var langt fra en ufrivelig kontra som lett kunne resultert i smell på møtende trafikk! TENK DEG OM! :angry:

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Om du ser hele filmen, før du kommer med drittprat, så er den ikke ment som en skrytefilm, bare å vise hva som kan være gøy.

 

Åssen kan du påstå at bilen var nærme ufrivillig kontra når du ikke engang ser den som håndtere bilen? Din uvitenhet og arroganse skaper mye tull i hodet ditt tydligvis.

 

Denne kjøringa var på fine veier, og var aldri noe risiko mht møtende trafikk ^_^

Edited by Loffen

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

er jo messom grei kjøring lell da, ikke så mye trafikk, det at man driver å herjer på øde veier er greit, men selv så hadde jeg ikke kommet til å prøve å få hjulspinn i 13o-150 på trafikert vei der man ikke har så god utkikk om det kommer noen eller ikke , men alt er jo etter hvor tøff en er og hvor godt man kjenner bilen, kunne vært riktig skummelt med den motgående bilen i den svinger der sierran driver å slipper i 150. men men, ellers var det gøy kjøring, bra at det en noen som bruker bila sine og,, stå på å bruk dekk!!

 

åssen oppset er det på bilen foresten?

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

Om du ser hele filmen, før du kommer med drittprat, ser du at jeg ikke har redigert filmen sjøl, så er ikke ment som en skrytefilm, bare å vise hva jeg syns er gøy.

 

Åssen kan du påstå at jeg var nærme ufrivillig kontra når du ikke engang ser meg håndtere bilen? Din uvitenhet og arroganse skaper mye tull i hodet ditt tydligvis.

 

Denne kjøringa var på fine veier, og var aldri noe risiko mht møtende trafikk ^_^

 

 

Jeg så hele filmen. Uvitenhet, vel; NEI!

Enkelte ganger ser man at bilen ligger VEL langt ute i høyre grøften mot en sving. OM der kommer en bil i mot, med litt for høy fart, og du desverre har kontra. Hva da? Det er ikke noe du kunne forutse.

Det du gjør, er uten noe form for argument, lovbrudd i HØY stil på vei.

Ang. det at der var aldri noe risiko for møtende trafikk, kunne jeg ikke se at du hadde noe kommunikasjon med andre som overvåken veien for deg. Ergo: En VISS risiko er det!

 

End of disk.

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Gidd ikke ta opp noen diskusjon om kjørestil og hvem som er idiot og ikke... :rolleyes: Er jo tross alt mangen som liker å herje litt...

 

Men er vel gjerne et par ting du kanskje burde tenkt på,... Har du lest en avis siste uka? også presterer du å legge ut en film, og en link fra et forum med ulolig kjøring på offentlig vei!! Alle som har litt IQ klarer jo å finne ut hvem du er... Også på toppen av alt, ta med farten...140 180 osv... Tror faktisk du må være helt IDIOT jeg... Du skal vel ikke sende linken til lokale lensmannen også da, med navn adresse og tlf ditt...`?

Edited by jusf4fun
Link to comment
Share on other sites

Guest 2.0Fordsierra
Gidd ikke ta opp noen diskusjon om kjørestil og hvem som er idiot og ikke... :rolleyes: Er jo tross alt mangen som liker å herje litt...

 

Men er vel gjerne et par ting du kanskje burde tenkt på,... Har du lest en avis siste uka? også presterer du å legge ut en film, og en link fra et forum med ulolig kjøring på offentlig vei!! Alle som har litt IQ klarer jo å finne ut hvem du er... Også på toppen av alt, ta med farten...140 180 osv... Tror faktisk du må være helt IDIOT jeg... Du skal vel ikke sende linken til lokale lensmannen også da, med navn adresse og tlf ditt...`?

 

og hva skal den lokale lensmannen gjøre mener du?

finne ut hvem han er? kanskje det!, og såå? MÅ DET HA VÆRT HAN? fungerer ikke så lett, purken har ringt mg par ganger skjønner du...

alltid like kos ^_^

Link to comment
Share on other sites

Bilen blei kjøpt for å brukes, og du som klager på at farten er lagt til: Filmen er redigert av Larser`nl, men enhver med kjennskap til biler kan raskt regne ut farta utfra tlf-stolpene langs veien, for det har blitt gjort før. ^_^

 

Vil gjerne håndhilse på den engelen her inne som ALDRI har gjort noe galt i trafikken :P

 

Ang oppsett på bilen, så var det under filmingen kun originalt oppsett på 200-motor, men har ikkeno film fra den seinere, da jeg satte på rs500 turbo, stor ic, siemens 570cc dyser, 3 bar map, og grådysechip fra Jens.

3" eksos var på hele tiden. H

 

Har kun bilder av bilen, sammen med en tidligere vi menn-modell B)

Edited by Loffen

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig skal man få ha det gøy, men IKKE når det inbefatter grove brudd på trafikkregler, og mulig fare for andre i trafikken. DET er hjernedødt synes jeg!

 

 

MÅ være en av de "pansjonistene" som ringer snuten med EN gang du ser noen "leker" seg på veien du for å oppgi skiltnr :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Litt opplysning til bedreviterne her inne:De fleste folk har bedre vidvinkelsyn enn ett vanlig videokamera. Uten oversikt er jeg enig i at det ville vært idiotkjøring, men den som ikke var i bilen eller veit hvor dette skjedde kan gjerne påstå hva som helst utfra manglende opplysninger, så folkens: Forsiktig med kritikken deres før dere har absolutt alle opplysninger :P

 

Når vi snakker grove lovbrudd og trafikkfarlig kjøring: Hva skal de fleste her inne med cossie, som attpåtil er trimmet og ikke godkjent :blink: Ikke en kjeft her inne som løfter ett øyebryn av den grunn ^_^

Edited by Loffen

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

MÅ være en av de "pansjonistene" som ringer snuten med EN gang du ser noen "leker" seg på veien du for å oppgi skiltnr :wacko:

 

 

Nei, det er jeg ikke.

Derimot er jeg desverre offer for uvettig kjøring, og sliter med etterskader nå 8 år etter jeg ble påkjørt.

Rart jeg reagerer? Tror ikke loffen har ønske om å skade noen heller. Men det KAN skje, i akkurat slike tilfeller som i filmen her.

1998 Volvo S80 - 231hk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...