L.P. Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Hei. Passer dette kittet til combi og sedan?pappa sa han trodde det var forskjellig lengde på bakfanger'n, fra hjulbuen og bakover likosm.noen som vet? http://www.superstyling.no/shop/product_in...products_id=694 Takker for alle svar
Tommelom Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Hvorfor ikke bare kjøpe det som er til Sierra? [-] 98 BMW 520 IA [x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt [x] 85 Nissan Micra 1.0
L.P. Posted November 26, 2006 Author Posted November 26, 2006 Hvorfor ikke bare kjøpe det som er til Sierra? fordi jeg har fått tilbud om et brukt ett... passer sierra styling på mondeo a?
viceguy Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 Jada det passer på begge modellene, faren din tar feil ang lengde på støtfanger... de er like på combi og sedan. Men jeg vil tro du får det settet billigere hos realcar i oslo. Jeg har selv det kittet på min bil, så om du vil se bilder så klikker du bare på linken til hjemmesia i signaturen min.
L.P. Posted November 26, 2006 Author Posted November 26, 2006 Jada det passer på begge modellene, faren din tar feil ang lengde på støtfanger... de er like på combi og sedan. Men jeg vil tro du får det settet billigere hos realcar i oslo. Jeg har selv det kittet på min bil, så om du vil se bilder så klikker du bare på linken til hjemmesia i signaturen min.okay, takker, godt og høre har fått tilbud om og kjøpe ett brukt ett, men hvor mye tar de på realcar a? takker for svaret
viceguy Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 okay, takker, godt og høre har fått tilbud om og kjøpe ett brukt ett, men hvor mye tar de på realcar a? takker for svaret Tok et kjapt regnestykke (Realcar finner du forresten på http://www.realcar.no), er vist ikke så mye å spare i forhold til prisen hos superstyling.... det kommer på 12494 kr, å da kommer vel frakt i tillegg tipper jeg.Hvor mye skal du gi for det brukte da, sjekk det for skader å sånn da... er ikke noe prob å reparere men sånt tar jo tid. Hvor holder du til forresten?
kimsa Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 Tok et kjapt regnestykke (Realcar finner du forresten på http://www.realcar.no), er vist ikke så mye å spare i forhold til prisen hos superstyling.... det kommer på 12494 kr, å da kommer vel frakt i tillegg tipper jeg.Hvor mye skal du gi for det brukte da, sjekk det for skader å sånn da... er ikke noe prob å reparere men sånt tar jo tid. Hvor holder du til forresten?Som andre har sagt passer det rett på. Heldige menneske som har klart å oppdrive noe slik brukt. Det har jeg prøvd i 2,5 år nå. Hvor mye må du gi?? Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
L.P. Posted November 27, 2006 Author Posted November 27, 2006 det var vist en "ubetydelig" brist i det, jeg kjenner en som driver med sånt, så han fikser det for meg..driver fortsatt og pruter litt på det, han har sagt 6k nå, men skal prøve og få det litt ned viceguy: jeg bor i eidsvoll, hvis du vet hvor det er?
viceguy Posted November 27, 2006 Posted November 27, 2006 viceguy: jeg bor i eidsvoll, hvis du vet hvor det er?Jada vet da det, rånernes siste fristed kalles det vel også For 6 lapper syns jeg du skal fleske til
L.P. Posted November 28, 2006 Author Posted November 28, 2006 (edited) Jada vet da det, rånernes siste fristed kalles det vel også For 6 lapper syns jeg du skal fleske til Haha, ja får se hva det blir til Edited December 9, 2006 by L.P.
Recommended Posts