kimsa Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 Er dette en australsk versjon av mondeo eller noe?? Var fet som F.... da Prosjekttråd: Min mondeo mk2Min gamle mondeo mk3Min gamle mondeo mk1
viceguy Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 Klikker du på profilen hans så står det jo: Country: United States Dessuten så er det venstre ratt på de to bilene så vil utelukke Australia ja. Men Contour er samme som Mondeo her i europa... hmmm eller var det omvendt SVT er forresten V6 motoren
Mk1-Sindre Posted December 6, 2006 Posted December 6, 2006 Så ut som den iallefall gikk greit.. Contour er en annen utgave av Mondeo, men ikke helt lik mener jeg.. Ser iallefall det på baklyktene - Mondeo 97 2.0 Ghia Sedan Kjøpes: Frontfanger til Mondeo Mk2 97 Modell x- Mondeo 94 2.0 Sedan
bige Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 Klikker du på profilen hans så står det jo: Country: United States Dessuten så er det venstre ratt på de to bilene så vil utelukke Australia ja. Men Contour er samme som Mondeo her i europa... hmmm eller var det omvendt SVT er forresten V6 motoren rett i det USA http://www.batinc.net/main.htm
Recommended Posts