Jump to content

Bilder av bilen min..


Liero

Recommended Posts

sikkert 4% igjennom lysning.

eller 96% svart.. på en måte :)

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Bakrute-visker har vi i-i-i-ikke sett. Skulle egentlig vært på, men så mista jeg en del til viskermotoren da bilen var til lakkering, så jeg dreit i hele viskeren :P Men den kommer nok på til slutt..

Link to comment
Share on other sites

Guest Kriztian

*Kremt*, Ikke for å være u-fin, men *ehh* den framfangeren, xr3i/RS fanger ser jo så meget bedre ut? Ser liksom litt vel "snill" ut den fronten din...

 

Ellers vil jeg si at jeg blir rent rørt over at det finnes noen som setter så stor pris på disse mk4 ene! Fantastisk flott rød-farge forresten! Deilig å se en "modda" ford som ikke er imperial-blue eller no sånt!

 

Er det Reliant red? (fargen altså)

Link to comment
Share on other sites

Guest Alex_86
*Kremt*, Ikke for å være u-fin, men *ehh* den framfangeren, xr3i/RS fanger ser jo så meget bedre ut? Ser liksom litt vel "snill" ut den fronten din...

 

Ellers vil jeg si at jeg blir rent rørt over at det finnes noen som setter så stor pris på disse mk4 ene! Fantastisk flott rød-farge forresten! Deilig å se en "modda" ford som ikke er imperial-blue eller no sånt!

 

Er det Reliant red? (fargen altså)

er det noe galt med blått også nå?

Link to comment
Share on other sites

ferdig med ombygginga snart eller??? :P

 

rød-fargen er egentlig ganske fin, så lenge lakken er ny! caben min var egentlig i samme rødfarge som bilen din, liero, men etter 13 års bruk var den ikke mye blank...de rød-fargene der blir rett og slett veeeeeldig blasse og bleke etter noen år! husk polish :D

Cosworth!

Link to comment
Share on other sites

Guest ykarlsen

Hva med å "miste" baklukelåsen også? Er jo som kjent letteste veien inn i disse bilene........ Pluss at jeg syns det ser penere ut.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...