Jump to content

Billig soting av vinduer


Guest mk III 04

Recommended Posts

Ser ut som dette er verdt pengene....litt aber med at det ikke går ann å sveive ned rutene....men hvis man skal på tur, og bare smekker inn sotinga... :lol:

Så er det jo også like lett å ta det av når man er hjemme igjen...

 

Men om dem lager til gamle forder er jeg neimen ikke sikker på... <_<

 

Peder

Edited by Peder`n
Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Da har jeg sendt mail med bestilling til min mondeo helcombi som de kaller det. Har sota alle vinduene utenom bakruta, så bestilte til den. Skal bli morro å se om de sender til norge.

Link to comment
Share on other sites

Guest mk III 04
Da har jeg sendt mail med bestilling til min mondeo helcombi som de kaller det. Har sota alle vinduene utenom bakruta, så bestilte til den. Skal bli morro å se om de sender til norge.

 

Post bilder når du har montert, blir spennende å se hvordan det blir.

Link to comment
Share on other sites

Guest mk III 04
Hmm, ser sikkert bra ut fra utsiden, men kan umulig bli bra fra innsiden.

 

 

Synes det så bra ut på innsiden også på bildene på nettsiden.

Link to comment
Share on other sites

Guest mk III 04
hva skal jeg velge hvis jeg har stv?det er jo bare kombi og sedan og velge i..

 

 

Combi eller maxi combi er valgene du kan velge for stv.

For de som har litt eldre biler så er det også en mulighet for å få soting fra dette firmaet da de har eksistert i flere år. De kan skjære ut plater på eksakte mål.

Link to comment
Share on other sites

Guest mk III 04
Hvor mye koster noe slik da???

 

Må da være like greit å få et av de billige oslo firmaene til å slenge på en film i stede

 

 

Hvis man kjøper det i sverige koster det ca 1500 kr for stv, i norge koster det 5-6000 for å få rutene sotet profft på stv

Link to comment
Share on other sites

Kommer helt ann på hvor du gjør det.

 

Rundt 3 lapper er mere rett på de kjappe oslo firmaene. På lillehammer ligger det et firma som heter HOLMS BILPLEIE de tar rundt 10 000 for en stasjonsvogn. De skal være blandt landets beste på solfilm

Edited by kimsa
Link to comment
Share on other sites

kjøp proff film å legg sjøl :D

 

brukte 4!!! timer på bakruta mi jeg ( ble fornøyd da )

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

www.solfilmhalvpris.no

 

kjøpte den med 54% toning ( lyseste ) skal ha helt fram da ( ikke frontruta )

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Hvis man tenker etter litt, og har prøvd seg på soting av vinduer før, så skjønne man fort at den plata der ikke blir pen fra utsiden, hvordan i allverden skal man få den dønn inntil vinduet?? greit den står i spenn, men den kan umulig ligge helt tett intil vinduet, da MÅ det lim til... Nei, bruk heller pengene på film fra 3M, og monter den selv, det er ikke så vanskelig med litt tolmodighet, og en hårføner ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvis man tenker etter litt, og har prøvd seg på soting av vinduer før, så skjønne man fort at den plata der ikke blir pen fra utsiden, hvordan i allverden skal man få den dønn inntil vinduet?? greit den står i spenn, men den kan umulig ligge helt tett intil vinduet, da MÅ det lim til... Nei, bruk heller pengene på film fra 3M, og monter den selv, det er ikke så vanskelig med litt tolmodighet, og en hårføner ;)

3M????

 

Denne er da ikke i salg til privatpersoner. Dette har i hevrtfall jeg fått beskjed om fra importøren.

 

En jeg kjenner sendte de en mail!

Link to comment
Share on other sites

er proff-film de selger på www.solfilmhalvpris.no , kan krympes/strekkes den :D

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest mk III 04

Når firmaet som selger solarplexius har eksistert i 10 år og har masse fornøyde kunder så skjønner jeg ikke hvordan folk som aldrig har sett produktet kan klage.......

Se produktet først skriv omtale siden, hvis man ikke bare stormer igjennom sidene til solarplexius men heller bruker litt tid å leser så finner man svar.

På noen ruter brukes det klosser i sidene for at platene skal ligge helt inntil rutene, det er bare å lese så finner dere svar.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man tenker etter litt, og har prøvd seg på soting av vinduer før, så skjønne man fort at den plata der ikke blir pen fra utsiden, hvordan i allverden skal man få den dønn inntil vinduet?? greit den står i spenn, men den kan umulig ligge helt tett intil vinduet, da MÅ det lim til... Nei, bruk heller pengene på film fra 3M, og monter den selv, det er ikke så vanskelig med litt tolmodighet, og en hårføner ;)

Word :)

 

Når firmaet som selger solarplexius har eksistert i 10 år og har masse fornøyde kunder så skjønner jeg ikke hvordan folk som aldrig har sett produktet kan klage.......

Se produktet først skriv omtale siden, hvis man ikke bare stormer igjennom sidene til solarplexius men heller bruker litt tid å leser så finner man svar.

På noen ruter brukes det klosser i sidene for at platene skal ligge helt inntil rutene, det er bare å lese så finner dere svar.

Alle firmaer kan skrive på sine websider at de har masse fornøyde kunder, hva som i midlertid er sannheten er nok en helt annen historie

Edited by viceguy
Link to comment
Share on other sites

Når firmaet som selger solarplexius har eksistert i 10 år og har masse fornøyde kunder så skjønner jeg ikke hvordan folk som aldrig har sett produktet kan klage.......

Se produktet først skriv omtale siden, hvis man ikke bare stormer igjennom sidene til solarplexius men heller bruker litt tid å leser så finner man svar.

På noen ruter brukes det klosser i sidene for at platene skal ligge helt inntil rutene, det er bare å lese så finner dere svar.

 

Ja, og hvordan tror du en flat plate blir i bakruta da?? de fleste bakruter buer i begge rettninger, så det der kan ikke bli bra fra utsiden... Men for all del, har du lyst til å kaste bort penger på det, så "go ahead"... Jeg har jobbet en plass hvor de monterer solfilm i politibiler, og vet hvor nøye ting må gjøres, så jeg blir overrasket hvis disse 3mm platene legger seg DØNN inntil ruta, uten noe form for luft imellom noe sted, det kan bare ikke gå... Også har vi jo varmetrådene også, hvordan få det tett da??

Link to comment
Share on other sites

tror det blir greit med ei sånn plate i bakruta på en sedan , den buer stortsett bare en vei , men er et h##vette å sote da

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest mk III 04
kan ikke noen som har troa på dette bare bestille og vise oss "skeptikere" resultatet da?

 

 

Ser at WOODPILE har best. så vi får se resultatet når platen kommer.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...