Jump to content

Capri i Gatebil Magazine?


GATEBILmag

Recommended Posts

Hei alle sammen!

Jeg jakter på spesielle Caprier som jeg kan hive på trykk i GATEBIL MAGAZINE. Enten det er prosjekt eller ferdige grom biler. Men det må være noe litt utenom det vanlige, type mkIII med x-pack og go motor, eller lignende.

Send meg en mail om du vet om en, eller om du har en og vil havne på trykk!

 

kaj.gatebil@aller.no

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen!

Jeg jakter på spesielle Caprier som jeg kan hive på trykk i GATEBIL MAGAZINE. Enten det er prosjekt eller ferdige grom biler. Men det må være noe litt utenom det vanlige, type mkIII med x-pack og go motor, eller lignende.

Send meg en mail om du vet om en, eller om du har en og vil havne på trykk!

 

kaj.gatebil@aller.no

Synd jeg solgte Caprien min for halvt år siden.Her er bilder av den.

Link to comment
Share on other sites

Er den ene MkIII til Tiller, en orginal Zakspeed capri?

Tror jeg må prøve få tak i han..

 

Ja, mener han sa det da jeg snakka med han på TrønderFord 2005, var det vel.

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Guest capri cosworth

har allerede hatt med min som proskjekt :blush: men kan jo få den med som ferdig å til sommeren da :wacko: men blir jo veldig lenge og vente for det er jo klart at folk vil se capri i gatebil bladet :blush:

Link to comment
Share on other sites

min er kanskje en god kandidat. ikke akkuart x-pack, men er en Mk3 med god motor :D

 

Fin bil det der! Men er nok desverre slik at i GATEBIL MAGAZINE er det litt mer spesielle biler som får plass..Det får ikke jeg gjort no med:-)

Er myyyyye standard biler jeg sikler over og, som rett og slett ikke passer inn i mag´en pga det ikke er "tuning" biler.

 

2.8i tic: Regner med det der er en 2,8 turbo intercooler under panseret der?:-)

Fantastisk fet bil.

 

Har faktisk hatt en Capri som første bil. Fikk kjeft av mange i Capri klubben fordi jeg skjærte i stykker en orginal mkII 3.0 ghia, og de var så skjelden..Men jeg bredda den, bygga om til MKIII og fikk meg tak i en 3,1 liter essex motor som var tunet hos Specialized Engines i England. Skulle gi rundt 200 hester. Stod fireporter Holley gasser på den husker jeg. Grom bil med grom låt!

Link to comment
Share on other sites

Er nok ikke 2.8 turbo her nå nei... det står i en småtrimma 3.0liter nå, venter på å bli bytta ut med cosworth motor...

Håper å bli klar til sommeren..:D

 

Hehe, ikke alle er like begeistra for slike bilbygg...:-) Har du bilder av bilen du hadde er det bare å legge ut..;-)

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte ganske nylig gamlebilen til ronni, ikke den røde, men en annen mk1.

Er ikke noen versting, men er gjort en del med bilen.

 

Er ikke helt ferdig heller men, slenger ut litt info. og bilder av den.

 

Dette er gjort med bilen:

 

2.0is motor fra en sierra og 5 trins gir, er bygget om til forgasser og el. bensinpumpe, bensintryks regulator og kent kam. grenrør 2,5 eksos.

Senket med justerbare gaz dempere, polihritan foringer, fjørtårn stag, stab. stag. senket. wilwood bremser 286mm.

El vifte fra fiesta. Stoler foran fra cosworth vingebil. og 13" gt felger.

Helt rustfri bil som henger bra på veien, stiv som en go-cart

 

Planer fremover, blir kansje ikke så mye som blir gjort med bilen, man har en cosworth motor stående som kansje hadde vært gøy og hive nedi.

Må sjekke litt opp i muligheten i og få noe sånt gokjent. Skulle jo hatt sperre og da.. :)

 

Her er noen bilder.

 

DSC_3024.jpg

 

DSC_3026.jpg

 

DSC_3018.jpg

 

DSC_3021.jpg

 

DSC00610.jpg

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Cosworth_91

Fin bil det der! Men er nok desverre slik at i GATEBIL MAGAZINE er det litt mer spesielle biler som får plass..Det får ikke jeg gjort no med:-)

Er myyyyye standard biler jeg sikler over og, som rett og slett ikke passer inn i mag´en pga det ikke er "tuning" biler.

 

Syns egentli GATEBIL MAGAZINE er et for***** dr*** blad. Alt for mye jalla greier der. Syns det skulle vert me mere sånn, orginal, strøken osv. Ikke bare blodtrimma riskokere me stygg styling å 5" potte. fysj!

Link to comment
Share on other sites

Guest Rabbit

Fin bil det der! Men er nok desverre slik at i GATEBIL MAGAZINE er det litt mer spesielle biler som får plass..Det får ikke jeg gjort no med:-)

Er myyyyye standard biler jeg sikler over og, som rett og slett ikke passer inn i mag´en pga det ikke er "tuning" biler.

 

Syns egentli GATEBIL MAGAZINE er et for***** dr*** blad. Alt for mye jalla greier der. Syns det skulle vert me mere sånn, orginal, strøken osv. Ikke bare blodtrimma riskokere me stygg styling å 5" potte. fysj!

 

 

Må si meg enig der ja, rett og slett alt for mye dri**!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hm...hvor har jeg sett den armen der før.....??

 

Tja....

Viss du flytter blikket fra skjermen og mot høre der med datsamusen din så vill du nokk bli mega overasket over den slående likheten det er mellom den armen og den på bildet.. ;)

Edited by GranadaMK1

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...