Jump to content

DTM potte på mondeo


kimsa

Recommended Posts

ser ikke så ille ut , men lager litt mye lyd da

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Hadde nå helle investert i noe sånnt, når man først skal bytte exsos:

http://www.xtremecar.no/shop/product_info....edef153cb875b3c

 

Det er jo tilpasset norske bestemmelser, så man slepper tull med bt. Og så gir det en fin lyd, og ikke dette torshov potte bråket.

Skal hate mitt der til uke, med 5% hente rabbat kommer det på tre lapper. Det er 1156 kroner billigere enn hva mekonomen skulle

ha for det samme anlegget. :rolleyes: Men det blir jo så klart i en anna pris klassen enn bare og bytte bak potta.

Edited by Boosti
Link to comment
Share on other sites

Er en sånn en ja.

 

Er jo ikke BMW potte da, det er tull, finner slike potter på både audi, opel, VW, BMW, MB, og noen ford.

 

 

Men i nød tager man det man haver!

 

Har ikke råd til ny potte nå! Men skal være enig at de er vanligst å se på BMW!!

Edited by kimsa
Link to comment
Share on other sites

er vel en sånn en SUE36DTM_TIPS.jpg

 

En sånn monterte jeg på min første MK 2 en gang og angret som en hund på at jeg hadde kappet i fangeren. Ferdig montert så syns jeg det ble dritstygt samtidig som den ble akkurat passe til at de fleste hankjønn kunne bruke den som en pissoar. Jeg angret men det er opp til enhver hva man liker.

Målet mitt med denne potta var å få en bil som lignet mest mulig på BTCC mondeo'n utseende messig. Hadde både senket og gjort det meste utenom ostehøvelen bak.

Link to comment
Share on other sites

Men kan fortsatt ikke skjønne at den DTM potta skal gi mere broom i bilen enn det jeg har når jeg ikke har noen potte på.

 

Kan dette stemme da? Tolker svarene deres dit hen!

 

mondeo uten eksos bråker GÅTT jah! hehe

 

Søster hadde en som var knekt rett etter catalisatorten. Var på en måte gromt inni bilen, men på utsia bråkte d sykt ;)

Link to comment
Share on other sites

084c892a.jpg

syns ford skal ha runde potter eg.. Å mondeo`n syns eg kler ein på hver side :ph34r:

det eg har på den her er skreddersydd på svendsen eksos å brommer no jæklig!! tøfft syns eg :ph34r:

Hadde jeg hatt råda skulle jeg hatt det sånn, men det er for det første ikke værdt å koste på så mye for et eksos anlegg på en 95 mod som har gått 204000 km og det passer dårlig in i student budsjettet

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg hatt råda skulle jeg hatt det sånn, men det er for det første ikke værdt å koste på så mye for et eksos anlegg på en 95 mod som har gått 204000 km og det passer dårlig in i student budsjettet

 

Hmm, har en 93 mod som er på kostet ca like mye som den er verd! :P hehe Men er biligere det en å kjøpe ny! :P For som du sier så er det ikke for ein slanken student lome bok! :( Selv om jeg er lærling moner det ikke mye! :(

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

Eg hadde akkurat fått fast jobb når eg kjøpte eksosen der eg..

eg lagde version 1 sjøl men orginal eksosen rusta så fælt!!

så eg satte den til svendsen eksos i 2003, å bilen har gått 130000km me det eksos anlegget der nå, aldrig no rust problem:)

eg ga 6500 for det, syns jaggu det var verdt det :)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...