Jump to content

Ford Sierra STV


cossi91

Recommended Posts

LDH rs500: Steike, den var nice :)

Har du flere bilder og specs? :)

Tja, det er vel ikke så mye å skryte av.Kjøpte en tysk sedan som aldri hadde vert

trimma , med 100 000 km. på telleren.Ble oppgradert til steg 1 når jeg monterte motor

i st.vogna.Synes bilen funker så bra med dette,at noen vidre trimming neppe blir aktuelt.

 

 

IMG_3852.jpg

 

Lite blå slanger å "bling bling" her. :)

 

IMG_3855.jpg

 

Ghia interiøret er veldig likt 88 cos interiøret,så jeg har kun montert 2 stoler

fra en 88 cos.

 

IMG_1991-1.jpg

 

IMG_1955.jpg

Link to comment
Share on other sites

er vell pris på takvingen han mener

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Tja, det er vel ikke så mye å skryte av.Kjøpte en tysk sedan som aldri hadde vert

trimma , med 100 000 km. på telleren.Ble oppgradert til steg 1 når jeg monterte motor

i st.vogna.Synes bilen funker så bra med dette,at noen vidre trimming neppe blir aktuelt.

 

 

IMG_3852.jpg

 

Lite blå slanger å "bling bling" her. :)

 

IMG_3855.jpg

 

Ghia interiøret er veldig likt 88 cos interiøret,så jeg har kun montert 2 stoler

fra en 88 cos.

 

IMG_1991-1.jpg

 

IMG_1955.jpg

 

Bare en ting å si om denne... FINESTE OG MEST GJENNOMFØRTE Sierra stv... Du er gal, men sikkert hørt det før... hehe

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Bare en ting å si om denne... FINESTE OG MEST GJENNOMFØRTE Sierra stv... Du er gal, men sikkert hørt det før... hehe

HeHe, ja takk.Det er jo flere måter og vere gal på da.Noen pusser å gnikker,tørr nesten ikke bruke disse gamle coswortene.

Mens andre bare MÅ prøve om turtals sperra virker i dag å.Vi tilhører vel hver vår kategori her Loffen? :lol:

PS.Du må ta deg en tur å se på vingebilen når du er på dissa trakter,der har jeg hvert virkelig GAL :blush:

Link to comment
Share on other sites

HeHe, ja takk.Det er jo flere måter og vere gal på da.Noen pusser å gnikker,tørr nesten ikke bruke disse gamle coswortene.

Mens andre bare MÅ prøve om turtals sperra virker i dag å.Vi tilhører vel hver vår kategori her Loffen? :lol:

PS.Du må ta deg en tur å se på vingebilen når du er på dissa trakter,der har jeg hvert virkelig GAL :blush:

 

 

*ler godt* Ja jeg skal gjøre det;-)

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...