Jump to content

teori prøve på bil


Guest fordgutten

Recommended Posts

Guest fordgutten

hei..

 

driver på med bil lappen, så som sikkert en del gjør så sliter de med teoriprøva...

 

er det noen som har noen sider der det går ann å ta prøva på nette???

 

eller om noen bare kan ta den for meg, dra på biltilsynet å bare ta den.....kan betale for det:)

Link to comment
Share on other sites

Guest fordgutten

men det som er rart, det er at jeg kan ta den testen mange ganger å kan den utenat, å så drar jeg på biltilsynet å prøver på den å da kan jeg plutselig ha mange pler feil..

 

blir lissom noe anet når man drar på biltilsynet....

Link to comment
Share on other sites

men det som er rart, det er at jeg kan ta den testen mange ganger å kan den utenat, å så drar jeg på biltilsynet å prøver på den å da kan jeg plutselig ha mange pler feil..

 

blir lissom noe anet når man drar på biltilsynet....

 

 

Jeg tenkte på hvordan jeg ville løst oppgaven hvis jeg satt og kjørte bil. Så svarte jeg det jeg mente jeg ville ha gjort. Funka supert det. Så du kan jo prøve det hvis du ikke har gjort det. Og ikke bare se de som kjedlige spørsmål på et ark,.

Link to comment
Share on other sites

Guest fordgutten
Skjønner ikke hvordan man får andre til å ta prøva for seg? Må jo vise legitimasjon...

nei det er jo trosalt ikke alle som kan skjønne like mye da:Pmen vis man ikke får til teori prøva da...hva skal man gjøre da??å en kan kjøre bil uten noe problem da

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...