Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det noen her som har en sang, har leita overalt, men finner den ikke.. den jeg leiter etter, er George Strait, med en sang som heter Heartland..

dette er en sang som er fra filmen Heartland. Det fiinnes forskjellige versoner av sangen, men den jeg er ute etter er det george strait som synger sammen med ei lita jente.. Håper noen har denne. PM meg vist du har sjangs å sendt meg denne..

Posted

Fant sangen du leiter etter på Bearshare, men har desverre ikke mulighet til å få sendt den. Har kun 52k modem.. Tar noe tid å laste ned og opp. (hipphurra for de som ikke kan gi meg bredbånd) :blink:

Guest abn0rmal
Posted (edited)

Ok, BEARSHARE gutter, er UTE. Limewire er også ute. Ares er tingen nå. Men ikke bli lurt til å betale, Ares er gratis, men det finnes sider som prøver å lure til seg penger www.ares.com f.eks, er en av dem.

Denne er rett: http://sourceforge.net/projects/aresgalaxy/

Bortsett fra det vil jeg si at torrent nedlasting er kjekt, og at nedlasting av piratkopier er ulovlig :P(fnis)

Edit: Fant sangen din på første søk forresten.

Edited by abn0rmal
Posted (edited)

hmmm noen som kan sende meg denne da??? via msn?? slags verson er dette da??? :-)

Hvirdan får jeg lastet ned ares da??

Edited by 2.8i TIC
Posted

Takk..:-) Har fått en del versoner nå..

Noen som syns vi skal gjøre denne topicen til der man kan legge ut Country sanger siden man er så godt i gang?? Meninger om dette??

Guest H.M.Kongen
Posted

Hvorfor skulle det være lov og dele sanger på ett forum så lenge det ikke lov andre steder?

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...