Jump to content

Passer setene til stv og sedan\kombi om hverandre?

Recommended Posts

Posted

Vurderer å kjøpe en 92 scorpio stv.. men setene er så stygge.. går det da an å kjøpe el seter fra en scorpio 24v og sette de inn i stv en? passer de overens?

regner med at fremsetene er like,men hvordan er det med innfestingen til ryggen bak?

Mvh

Ulf Andre

Posted

Har såvidt fundert litt rundt baksetene på min Scorpio stasjonsvogn jeg også siden bilen min er registrert som varebil men nå er så gammel at jeg kan sette inn bakseter avgiftsfritt.

Har kikket litt rundt om de er kompatible med f.eks sedan,og jeg har kommet fram til at setebunnen mest sannsynlig er det,men at det er en ørliten forskjell i bredde på seteryggen,men husker i farten ikke hvem vei det er,tror at stasjonsvogna har litt bredere rygg enn de andre.

Men hvis du søker litt på www.granada-and-scorpio-online.com så kan det hende du finner mer eksakt ut av det,et forum med rimelig mange besøkende.Eller brodeforumet fmcs (sverige).Gi gjerne tilbakmelding om hva du finner ut.Skal lete litt mer jeg også.

Posted

Stasjonsvogn har bredere rygg og annen innfesting. Passer nok dessverre ikke.

Har svarte seterygger tili stasjonsvogn, så hvis du har til sedan kan vi jo bytte.. :) Alt det andre passer over.

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt