Maarius Posted February 26, 2007 Posted February 26, 2007 En kamerat greide og skyte rett igjennom begge siderutene mine foran på combicoupe'n min! Jeg skaffa en rute fra en sedan og en fra en stasjonsvogn gratis og tenkte at dette var sikkert samma greia... Så monterer jeg rutene i kveld og ser at dem er for korte!! Tydeligvis like ruter på sedan og stasjonsvogn, men lengre ruter på combicoupe??
D.Toft Posted February 26, 2007 Posted February 26, 2007 om eg ikke husker helt feil, så er ruter i dørene på sedan og compi, sierra mk2 (mars87->) like. ikke like på sierra mk1 og sedan. stv rutene framme er like på sierra mk2.
Maarius Posted February 26, 2007 Author Posted February 26, 2007 (edited) ok... jeg har en mk1 combicoupe da sikkert... ('86, gammel front) Men altså, ruter fra en mk1 stv. ville passet da mener du? Edited February 26, 2007 by Maarius
D.Toft Posted February 26, 2007 Posted February 26, 2007 da har du mk1.. med kun 2 dører og bakluke? mener mk1 rutene fra stv skal passe i dine framdører, om du har 4 dører og bakluke..
Maarius Posted February 26, 2007 Author Posted February 26, 2007 Har bil med 4 dører ja, hehe, hadde ikke tatt fra en sedan eller stv. om jeg hadde to dørs Jeg tok ruter fra en mk2 sedan og mk2 stv. jeg... det passa dårlig merka jeg
Guest drezz Posted February 27, 2007 Posted February 27, 2007 Har bil med 4 dører ja, hehe, hadde ikke tatt fra en sedan eller stv. om jeg hadde to dørs Jeg tok ruter fra en mk2 sedan og mk2 stv. jeg... det passa dårlig merka jeg http://www.fmcn.no/forum/index.php?sho...c=26689&hl= Veldig likt spørsmål Men litt OT: kordan klarte han å skyte gjennom rutene, og med hva??
Maarius Posted February 28, 2007 Author Posted February 28, 2007 (edited) http://www.fmcn.no/forum/index.php?sho...c=26689&hl= Veldig likt spørsmål Men litt OT: kordan klarte han å skyte gjennom rutene, og med hva?? hehe, la merke til det der jeg og Pistol ble brukt...hehe.. vi skulle bare lage noen fine kulehull i døra, så greide han og bomme på fjerde skuddet Hehehe Tok ruter fra en gammel IS hos høggern i går, så nå er alt iorden Edited February 28, 2007 by Maarius
Recommended Posts