Jump to content

Bytte hjulbuer bak Scorpio


Guest bZerk

Recommended Posts

Guest bZerk

Noen som har byttet hjulbuer bak på en Scorpio her som vet hva det kan koste? Kjenner desverre ingen som kan ta det "under bordet". Regner med at det gjelder både den indre og ytre buen. Evt. om noen kjenner noen i området Oslo-Gardermoen som tar på seg slikt? Takknemmelig for svar.

Link to comment
Share on other sites

Guest Sierraxr4x4

å skifte hjulbuer er ikkje noe vanskeli i de hele tatt,

alle som har brukt en vinkelsliper å eit mig apparat før får til dette her,

Link to comment
Share on other sites

Guest pzycho
å skifte hjulbuer er ikkje noe vanskeli i de hele tatt,

alle som har brukt en vinkelsliper å eit mig apparat før får til dette her,

 

hehe.. får alle det til så det blir bra også?.. pleier somregel være en stor rettejobb, eller en stor sparklejobb på biler som har blitt "hjemmesveist" :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Sierraxr4x4
hehe.. får alle det til så det blir bra også?.. pleier somregel være en stor rettejobb, eller en stor sparklejobb på biler som har blitt "hjemmesveist" :P

det spørt vell egentli, men noen folk er rett å slett for dumm til slikt arbeid, hehe

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest ssfuzer

mine hjulbuer på scorpion var helt rustet bort så å si... så jeg måtte skjære ut inne i dørkarmene oxo... var en stor drittjobb å få det til... men jeg tok dette over lengere tid så jeg regner med at jeg brukte en uke med sparkling å alt :-)

Link to comment
Share on other sites

mine hjulbuer på scorpion var helt rustet bort så å si... så jeg måtte skjære ut inne i dørkarmene oxo... var en stor drittjobb å få det til... men jeg tok dette over lengere tid så jeg regner med at jeg brukte en uke med sparkling å alt :-)

Om bilen brukes innimellom .bør de lakkes over sparklingen da denne trekker fukt og det ruster under.

Eller bruk karroseri tinn på skjøtene (tett) .

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...