Jump to content

Det Norske Politi på sitt beste..


boleguri

Recommended Posts

Er det dumeste jeg har hørt på Leeenge!!

Sitat: "- Jeg kjører en Ford 17M fra 1971. Jeg kunne ikke fått til hjulspinn med denne bilen på bar asfalt i slak mothelling. Det er en tung gammel bil med en 1,7-liters motor på 67 hestekrefter, sier Haugen."

 

Vist han da klarer og spole og samtid støye! :S Nei den kjøper jeg ikke! Håper han vinner anken! Så lite fornuft KAN det ikke være i retsvesenet! Vist de tviler er det ikke bare la han starte bilen og kjøre ut på veien el no? Ser og hører fort om det er reelt da! ^_^

 

:wacko: At det gåran!

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

 

 

- En politimann er trent til å observere, vurdere og analysere slik hendelser som dette, sier politiadvokat Stig Morten Løkkebakken til Rana Blad.

 

.... j**** godt trent...

 

men ikkje så uvanlig. ikkje så lenge siden eg å ein kompis blei stoppa av snuten (som forøvrig kjørte mot oss og tok u sving før dei begynte å følga ette oss med blålys) og mens blålyso blinka kom da to snuter ut og spurte kor me skulle, me svarte og det var det liksom.. ikkje koffor dei fulgte etter å stoppa.. har og sett to personer skamslå ein person mens politiet skreiv ut forelegg for drikking på åpen gata til ein anna person 15 meter derfra, sjøl om eg gikk bort og gjorde dei oppmerksomme på slåsskampen... tilliten til dei folko der e vekke for mitt vedkommande..

speed freak - going nowhere, real fast

Link to comment
Share on other sites

Blir stoppa en del jeg og, da også står de med blålysa på under hele seansen, jeg føler meg som kriminell der jeg sitter, og de blir like sjokka over at det er en jenta bak rattet hver gang... Mørt.. Fått høre 2 ganger- "Skulle bare sjekke hvem du hadde med deg". Ser min OVERgjennkjennlige bil ut som no fluktbil lissom? NEI!

"Vi er bare ute å sjekker biler vi, har du effekt potte? Ok, den er grei, kjør videre.." De stopper meg for bare tulleting, og alikevel står de med blålysa på HELE tiden, alle som kjører forbi trur jeg har mista lappen osv... Lei!!!! :angry:

SiERRAgirl

Sierra 2.0 iS 1986

Link to comment
Share on other sites

herregud...

Han har jo vitne på vatt han ikke slæddet, og tipper han ikke er over 90db med org. eksos.

Helt utrolig..

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Falig å støye med bil, kan skremme gamle damer. Blei stoppa en gang selv da de lurte på hvorfor jeg kjørte så pent, når blei det ulovlig å ligge i fartsgrensa?? endte med at jeg måtte blåse og greier da, de trodde vel at jeg hadde drikki.

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Falig å støye med bil, kan skremme gamle damer. Blei stoppa en gang selv da de lurte på hvorfor jeg kjørte så pent, når blei det ulovlig å ligge i fartsgrensa?? endte med at jeg måtte blåse og greier da, de trodde vel at jeg hadde drikki.

 

hehe det er vel kanskje sånn når en fra Skedmokorset plutselig finner ut at enn skal kjøre i farts grensa for en gangs skyld...

 

hehe jeg synes politiet er nesten komiske til tider, de prioriterer så ***** dumt..

 

og hvorfor i helvete tar det 3 måneder fra enn blir tatt i en fotoboks til enn får bota? først så tok det en måned (fra jeg ble tatt) til jeg fikk brev om at jeg hadde blitt tatt og så tok det enda en måned så for jeg brev med spørsmål om jeg godtar bota. også enda en måned til jeg fikk bota... kunne de ikke sendt regninga med første brevet? og sagt hvis jeg godtar den betalere jeg og ferdig med det og hvis ikke så svarte jeg på brevet

- 88 Ford sierra ist busbil ;)

- 90 Ford sierra cosworth 4x4 :D http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24271376

- 98 Audi A3

Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Det er greit at politiet stopper tvilsomme biler, men drive å plage dem i evigheter er vel ikke nødvendig. En kamerat av meg ble stoppet og de sjekket alt. Alt av lys, men så fant han ikke varseltrekanten så da fikk han en liten bot. Han fant den når han kom hjem. Hva er egentlig vitsen med å holde på slik?

 

Husker også engang politiet hadde storkontroll gjennom bussbommen i skulleruddumpa. Jeg kjørte selvfølgelig der. Det var våt asfalt og jeg kom gjennom bommen i breisladd. Der stod politiet. Det var nesten litt komisk. Politimannen gjorde seg klar til å hoppe over autovernet, samtidig som han gjorde tegn med begge labbene om at jeg skulle stoppe. Skulle nesten trodd han holdt på å spille inn en amerikansk getaway action film :P Jaja.. det var en dyr snarvei for bomringen. Det hadde vært billigere å kjøpe ett års avtale i bomringen. Nå har jeg skrudd av skiltet forran på bilen for å få tjent inn den boten igjen. Jeg har kjørt i noen år uten og ble **** meg stoppet for det også. hehe.. Forelegg eller anmeldelse spurte politimannen, og jeg svarte anmeldelse. Nå er det snart 2 månder siden, og jeg har ikke hørt noe enda. Jeg lurer på hva som kommer til å skje videre.

 

Politiet sier gjerne at saken blir avgjort her og nå med forelegg og at man slipper sagsomkostninger. Det er nok bare tull. Tar man anmeldelse blir det endel papirarbeid og man får vel noen muligheter til å godta forelegget før det blir snakk om saksomkostninger, tror jeg da:) Jeg håper at anmeldelsen mot meg har blitt henlagt eller at politimannen ikke har giddet å skrive den. Vi får se..

 

mvh Bjørn Tore

Link to comment
Share on other sites

Guest Compomotive

Jeg har seriøst lyst å vri huet at politiet noenganger asså.. Er F*** meg heeelt mørt..

 

Blitt stoppet flere ganger selv jeg.. For sånt piss.. Nå har det ikke skjedd på lenge da.. og deeet er jo helt utrolig!!

 

De klager på lite midler og resurser... men se hva de bruker tid å penger på da?? Som de sier i en rettsal..

 

"gjenta etter meg, jeg lover å fortelle den hele og fulle sannhet" osv osv osv.. politiet sitter jo faktisk å prater usant, juger rett og slett i enkelte tilfeller.. DET er helt passe synes jeg..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...