Jump to content

93 Sierra Dohc HJELPPP


sierraTIC

Recommended Posts

en kompis var innom i stad og bensin målern funker ikke det er en 93 dohc stv finner ikke den knappen som restarter bensin målern eller hva **** den gjør men hvor sitter den ???? :lol: må få den til og funke

Edited by sierraTIC
Link to comment
Share on other sites

var ikke d jeg spurte om men takker for svar det jeg lurte på hvar hvor sitter den bensin restartern eller hva det er i min sedan sitter den i reserverhjuls rommet men ikke på den det er 89 jeg har da

hmm, hvis jeg forstår dg rett så er du ute etter den sikkerhets bryteren til bensin pumpa??!!!

den sitter iallefall like under dashbordet på førersida.. det er liksom ett lite 3 kantet hull helt øverst i det sparkedekselet.. inn der med fingeren så skal du kjenne en knapp, kan være litt vanskelig å finne. men bruk lommelykt elns så finner du nok:)

lykke til da:)

quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track"

Link to comment
Share on other sites

Guest gshock

er vel ikke no restarter til måleren.

den knappen du tenker på er en sikkerhetsbryter til bensinen, tilfelle kollisjon.. denne kan også sprette ut hvis du kjører i en hard dump har jeg hørt.

 

måleren funker sannsynligvis ikke fordi at det er dårlig kontakt i den ledningen som jorder øverst på bensinpumpe elementet i tanken.

det var problemet med min dohc.

 

ned med tanken, rengjøre den lille gjenga tappen som står på tanken.

og passe på at pluggen i ledningen ikke er for slapp og at den er ren.. så skal du se at det blir liv i måleren..

 

eller så kan det være som slåstad sier, rust..

kan også være at måleren er gåen i seg selv, eller at det er brudd i kabel...

men sannsynligvis dårlig kontakt ved tanken

Edited by gshock
Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært borti 93modeller med den i reservehjulbrønnen.

Men er det slik at de ikke skal sitte der?

skal ikke påstå så altfor mye her, men mener alle sierra stv med doch iallefall har den bryteren der under dashbordet..

men rett meg om jeg tar feil :blush:

quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track"

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...