sierraxr4i Posted March 26, 2007 Posted March 26, 2007 noen som har ca peiling på hvor mye hk jeg bør kunne klare med dette? : grønne dyser 3bar map 3"mongoose t35 turbo k&n filter 360chip ca 1,5 i ladetrykk.. org 4x4 cooler skal benke den til sommeren, men hadde vert morro å vist ca hvor mye det er.. hadde håpet på å overstige 300?
Guest Hovden Racing Posted March 26, 2007 Posted March 26, 2007 (edited) noen som har ca peiling på hvor mye hk jeg bør kunne klare med dette? : grønne dyser 3bar map 3"mongoose t35 turbo k&n filter 360chip ca 1,5 i ladetrykk.. org 4x4 cooler skal benke den til sommeren, men hadde vert morro å vist ca hvor mye det er.. hadde håpet på å overstige 300? En jeg vet om bremsa 310hk/398nm med samme oppsett, bare 420hk netics turbo. Det var på 1,6bar. Men ikke kjør noe særlig med den før du har fått bremset den du. F******** å brenne et stempel Edited March 27, 2007 by Combatkit banneord
RS 1000 Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 noen som har ca peiling på hvor mye hk jeg bør kunne klare med dette? : grønne dyser 3bar map 3"mongoose t35 turbo k&n filter 360chip ca 1,5 i ladetrykk.. org 4x4 cooler skal benke den til sommeren, men hadde vert morro å vist ca hvor mye det er.. hadde håpet på å overstige 300? Dersom motoren er i god stand, så skal du nå målet dit. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
sierraxr4i Posted March 27, 2007 Author Posted March 27, 2007 etter det jeg vet skal den være i grei stand fra før ja. blir morro å se til sommeren nå om det er no mer futt i den:) får håpe det
Recommended Posts