Jump to content

1993 MAZDA RX7 STJÅLET 07.04.07


sierraTIC

Recommended Posts

hei den 7april etter midnatt ble det stjålet en bil i garasjen her hos meg det var en 93mod mazda rx7 svart med stor spoiler og store riller i pansret . kan noen se etter denne bilen den ble stjålet i re kommune i brekkåsen vis dere finner noe kontakt meg eller faren min på 93292099`/ 47823309 ps. bilen bråker noe sinnsykt og på fører siden er det knekt av dør håndtaket det er en RHD bil er bilen på bildet

Edited by sierraTIC
Link to comment
Share on other sites

Er faktisk kommet et slik bil til komunen sortland nå for kort tid siden, to til tre uker kanskje. Den har ikke rillene i panseret, men ellers klin lik.

 

ps.

Den bilen her bråker som FY ****! rister i glasse inni huset når den kjører.

Edited by MrNilsen1
Ford-avatar.jpg
Link to comment
Share on other sites

kan du se etter bilen litt mer og om du kan se etter vin nummret på bilen og om det er stor enkelturbo og grenrør på bilen ??? bilen har en stor spoiler også og en ****** svær bak potte og knekt dør hånd tak på fører siden det er en rhd bil tusen takk fo tipse skal ringe politiet i morra

Edited by sierraTIC
Link to comment
Share on other sites

Skal se neste gang jeg ser den. Er da ikke sikkert at det er den. Men den er helt lig (uten om rillene på panseret). Med stor vinge og en satans lyd. Det er allt jeg vet.

Bare hyggelig og hjelpe.

 

Btw. hva er vin nummeret, og hvor står det ?

Ford-avatar.jpg
Link to comment
Share on other sites

chassi nummer :D vis det er den bilen ring faren min eller kontakt politiet fort vin nummret er FD3S113406 og på dashbordet er det turbo trykks måler og ved siden av rattet er det eksos temp måler og på ratte er det boost controller :P

Edited by sierraTIC
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...