Guest SIERRA_RS Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 sideskjørtene mine går i bølger mellom festeklipsene,har liksom seget ned mellom festeklipsene,noen som har tips kossen eg kan få fikset dette,er sikkert ikkje den einaste med dette problemet...er det noen plass det går an å skaffe nye??
tmars Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 sideskjørtene mine går i bølger mellom festeklipsene,har liksom seget ned mellom festeklipsene,noen som har tips kossen eg kan få fikset dette,er sikkert ikkje den einaste med dette problemet...er det noen plass det går an å skaffe nye?? Nye skjørt eller nye klips? Klipsa koster 1000 kr for alle på ford... http://www.fmcn.no/forum/index.php?sho...9&hl=skjørt
Guest SIERRA_RS Posted April 20, 2007 Posted April 20, 2007 kjøpte alle klipsa nye,,så di har eg.. mente selve skjørta
armani Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 kanskje lage til noe avstiver? må nesten bare bruke fantasien på sånt 2wd sierra cosworth
Guest Dre Racing@ Posted April 23, 2007 Posted April 23, 2007 jeg har tenkt til å legge en aluprofil langs inni skjørtene på min. å poppe denne fast underifra og opp liksom
bige Posted April 23, 2007 Posted April 23, 2007 jeg tenkte på det samme når jeg holdt på . La en rustfri 0,5 mm 10mm brei lisse (såklart med huller til skruene)- mellom skjørtet og "avstands stykkene" .Videre borret jeg avstands stykkene opp og satte "pop" muttere . (nesten samme som popnagel bare det står igjenn en mutter ) Noen av hullene i skjørtet måtte utvides . Så rustfri skrue med skive .............
Samatron Posted April 25, 2007 Posted April 25, 2007 orginalt er det bare noen plastikk klips? hvordan er skjørta orginalt festa inni dørstokken?
RS_Hage Posted April 26, 2007 Posted April 26, 2007 Bige: har du bilder av det? samatron: det sitter vel poppa fast orig i dørstokken på bilen tror jeg. Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk 'Voldenracing performance'Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest
Recommended Posts