Jump to content

Recommended Posts

Posted
Hei!

Jeg lurer på om cd spilleren min har utgang bak slik at jeg kan koble til en MP3 spiller.

Link til spilleren http://www.pioneer.eu/eur/products/25/121/...30MP/index.html

Er ikke så svært god på navn og slik på innganger og utganger, så jeg skjønnte ikke mye av det som stod der :P

Den har AUX ja ;)

Ford Sierra IS 85 (GO-bilen) - Performance By:

2,0 Injection Sport, RallySport -Styling, ORG-IS-LS-Diff, KentCams, RSCossie, Simons, KN, Koni

Ashley manifoils, OMP, Autogage, Momo, Recaro, Pioneer, Sony, Magnat, Stinger, Michelin, Short Shift...

Ford Sierra IS 86 (Herjebilen) SOLGT

Bmw 523 98 Mod

Yamaha RX1 Mountain 06

Guest sierrano
Posted (edited)

etter model betagnelse står "MP" som forteller at den har en såkalt "ipx buss" som er en egen standar som Pioneer bruker og har kan du koble andre pioneer utstyr og kan brukes som aux inngang... MEN som regel må du ha en overgangs kabel... ;) du får fortelle om det var vanlige rca eller minijack innganger da dette vil være et bedre alternativ .... :)

Edited by sierrano
Guest JvhCossie
Posted

Mener å huske det var av/på knappen.. :) src ellerno :)

Posted

Det er synd og si at det skjer pent lite når jeg trykker på func knappen når spilleren er av.

Det går nok ikke. Noen andre som har noen formeninger om hva jeg må gjøre for og få dette til?

Ford-avatar.jpg
Posted

Tror vel at du muligens må holde noen sekunder... og ikke trykke.

1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro,

2000 Audi A4 TQ Avant

2000 Audi A3 1.8T

2004 Audi A3 Latskap (samboerens)

2008 Renault Traffic arbeisbil

Posted

Er det noe feil med spilleren min siden dette ikke går ?

Skal jeg gå til elkjøp og klage?

Virker jo som om AUX porten ikke er installert elns.

Ford-avatar.jpg
Guest sierrano
Posted

hadde vært fint om du svarte på det jeg lurte... er det RCA innganger til AUX inngangen eller vær det en ipx kable (er en firkantet sokkel) fordi det har jeg ikke set på pioneer tidligere -sikker på du ikke kobler inn på et av utgangene på spilleren? enkelte modeller gir tilgang til aux inn NÅR du setter phonno kabler til -ikke ellers...

self henvend deg der du har kjøpt den... har du sett i bruksanvisningen hvordan den skal aktiveres ellers? fordi vanligvis er slik det ble sagt: meny/func knappen inne i 4 sek når spilleren er av.