Jump to content

Color kode 15


Guest larsy

Recommended Posts

Guest larsy

Har en sierre der jeg skal lakke fangerene i samme farge som bilen, men jeg kan ikke finne lakk koden det eneste jeg finner ut er at det er color 15. Noen som hvet noe om hvordan jeg kan finne den riktige fargen?

Link to comment
Share on other sites

Har en sierre der jeg skal lakke fangerene i samme farge som bilen, men jeg kan ikke finne lakk koden det eneste jeg finner ut er at det er color 15. Noen som hvet noe om hvordan jeg kan finne den riktige fargen?

Sjekk platene forran i motoren..Der står det navn på fargen pluss en kode feks X7. lakkoden har dem hos fargeforhandleren ja

Link to comment
Share on other sites

på mine sierraer er det ei sånn plate som den som det står navn på fargen og så på venstre side av den når du står foran bilen så er den som rammenummeret er på der står fargekoden.

 

 

DSC00013.jpg

bare se nederst på dette bilde. plata til høyre står navn på farge og plata til venstre står fargekode rammenummer osv.

Edited by sierraturbo

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

Guest LaLinea

PÅ den plata står det B3, sjekka i lakkode katalogen til Multona(sprayboks) å der sto det B3 = Diamant Hvit. Men så sa en att koda B3 har gått ut så jeg finner ikke blandingskode til sierran min.

 

lakkkode.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest larsy

Fant til slutt ut at fargen på bilen heter quarts gold, selv om det for meg ser ut som sølvfarge.

Ser litt fargeforsjell men det må man vel tåle.

 

DSC00532.JPG

 

DSC00533.JPG

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...