Jump to content

grøftelys


Guest sierraman

Recommended Posts

Guest sierraman

Noen som har peiling på hvor eg kan kjøpe grøftelys til min mk2 frontfanger?, tror det er en GHIA-fanger.

 

Takker for svar :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

dem er gaanske dyre, var iallefall det jeg fikk høre da jeg spurte om det til min fanger.. Han preika om noe med at dem ble solgt i deler hver for seg, og derfor det ble så dyrt :blink:

 

syns det hørtes litt snodig ut at dem ikke solgtes i komplette par, men hvis noen andre har hørt det slik, så skrik ut :)

Link to comment
Share on other sites

humm , har en strøken IS fanger liggende jeg , ( med lys )

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Grøftelys får man kjøpt enkeltvis på ford for kr. 439 pr. stk (dem som passer i cosworth fanger hvertfall, regner med de er like som de på vanlig sierra)

Reflektoren+pæreholderen inni koster 250. Var å hørte i dag;)

Edited by tmars
Link to comment
Share on other sites

Guest sierraman

når eg snakket med ford, sa de at lyktene var gått ut av produksjon og derfor ikke var til salgs. De kunne skaffe enkeltkomponenter til lyktene, ved å "tråle" alle fordforhandlerene i norge.

Link to comment
Share on other sites

når eg snakket med ford, sa de at lyktene var gått ut av produksjon og derfor ikke var til salgs. De kunne skaffe enkeltkomponenter til lyktene, ved å "tråle" alle fordforhandlerene i norge.

Ford her på gjøvik hadde da hvertfall ingen problemer med å bestille opp lykter til mk2 sierra når jeg var der i dag :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...