Jump to content

Skal bygge stereo i vingebilen..


86cosworth

Recommended Posts

ja, ikke er den forsikra heller.. blir den stjelt er det akkurat som å kaste 160-170k rett i dass!! :ph34r: :ph34r:

 

men er ikke så urolig. Ikke så mye sånt her hvor jeg bor heldigvis... skulle vel ikke sagt det... :wacko:

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest OlavVI

Byggingen så ikke verst ut, i allefall om dette er 1. forsøk.

Men, er det en diskant du har montert i midten av hattehylla? Hva er poenget med denne?

I tillegg bør du bygge kasser til mellomtonene dine. Uten kasse, vil disse slik de er montert nå, spille dårlig. Du får ingen snert i en høyttaler som står å spiller så åpent.

Link to comment
Share on other sites

Byggingen så ikke verst ut, i allefall om dette er 1. forsøk.

Men, er det en diskant du har montert i midten av hattehylla? Hva er poenget med denne?

I tillegg bør du bygge kasser til mellomtonene dine. Uten kasse, vil disse slik de er montert nå, spille dårlig. Du får ingen snert i en høyttaler som står å spiller så åpent.

 

 

Diskanten er der bare for syns skyld..hehe.. er ikke kobla opp. Ang. om det er 1. forsøk, hva mener du ? Om det er førstegang jeg har tatt i ei sag?

 

Nei, det er det ikke. Men her skulle jeg ha plass igjen og det måtte bygges fort + at det kun er midlertidig løsning. Og kjøre 145 mil er ikke noe gøy uten at du har noe musikk og høre på.. Men personlig synst jeg det ble veldi bra, men kunne blitt mye bedre ;)

 

Ellers så tror jeg ikke jeg merka så innmari stor forskjell på høytalerene nå som når dem sto i sedanen min.. Men høytalerene er ikke dem beste, så tja.. Men du har et poeng, det har du ...

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...