sierraxr4i Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 noen som har vert ute for at festene på fører stolen knekker? de som holder stolen sammen så ikke den vipper liksom. to ganger har den knekt for meg. 1 gang etter brå stopp. da kom setet i ryggen på meg. fikk fikset dette, men i dag knakk det på andre siden som sansynlig vis holder setetryggen for å tippe bak over. det skedde i dag under akselrasjon. litt skummelt å plutsli sitte i baksetet å ikke se en dritt.. men spørsmålet er: noen som vet om de går ann å få kjøpt nye på et vis. har mekka til den ene siden, men tror ikke jeg klarer å få det til å bli helt hundre på andre siden. vill helst slippe å havne i bak setet igjen vist noen har en fører stol i skinn som er bra kan det og være interessant..
lowman Posted July 8, 2007 Posted July 8, 2007 heysann har vert ute for at seteryggen har knekt ja.hadde det probleme på min gamle vingebil.der tok jeg opp seteryggen..og sveisa ramma ..så det holdt bra etterpå.vet ikke om det får ann og få kjøpt seg nye seterygg. er det recaro eller?du skrev ikke noe om dette...
sierraxr4i Posted July 9, 2007 Author Posted July 9, 2007 får prøve på no lurt no der jeg å da:) er recaro skinn stoler ja. synes det er litt skummelt vise dette er en svak het. men men..
xr4ti Posted July 10, 2007 Posted July 10, 2007 Mulig jeg er på tynn is men er ikke alle skjelettene like da, Cossie eller sierra? Tar ikke lang tid å bytte over stoppen og skinnet. Gjorde dette på Ti´n min og der var understellet og ryggskjelettet likt. Er skinn på den også!
sierraxr4i Posted July 10, 2007 Author Posted July 10, 2007 har ikke peiling jeg. men kan vell godt stemme kansje. har vertfall sveist det nå tror jeg må ha sykt sprek bil siden festet knakk under aks
Recommended Posts